וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייטינג שבועי: השביעיה

הדס ריבק

12.6.2011 / 17:01

שבעה משדרים בעשיריה הראשונה של הטבלה השבועית הם של קשת, רק אחד של רשת. קרנבל הפרידה ממיקי חיימוביץ' מסדר לחדשות 10 שיא של שנתיים. ועכשיו, חזל"ש

שבע מתוך עשר התכניות הנצפות ביותר השבוע הן של זכיינית ערוץ 2 קשת. אחד מימי השידור של רשת נפל על ערב החג והזכיינית מסתפקת בנוכחות של תכנית אחת בעשיריה: "צחוק מעבודה" במקום השביעי עם 19.9%.

במקום הראשון בטבלה מופיעה רמזור", במקום השני "כוכב נולד" של שבת עם 29.6% ובמקום השלישי "מונית הכסף". עוד מייצגות את קשת בעשיריה הראשונה: "כוכב נולד" של רביעי, "אל תפיל את המיליון", "פולישוק" ו"עם סגולה" שסוגרת את העשיריה עם 18.4%.

חברת החדשות של ערוץ 2 מיוצגת בעשיריה הראשונה עם מהדורת השבת שזכתה ל-21% (מהדורת השבת של ערוץ 10 עם 7.5%) ומהדורת מוצאי שבועות שזכתה ל-19.8%.

הממוצע השבועי של חדשות 2 עומד על 18.2%, ממוצע חדשות 10 עומד על 12.2%, הודות למשדר הפרידה ממיקי חיימוביץ' ומדובר בשיא של השנתיים האחרונות. ממוצע הצפיה ב"מבט" עומד על 6.9%.

לערוץ 10 אין יצוג בעשיריה הראשונה. התכנית הנצפית ביותר של הערוץ השבוע היא "הישרדות"- פרק מווילת המושבעים, ששודר מיד אחרי הפרידה ממיקי חיימוביץ' וזכה ל-17.1%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully