וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה ייצוגית על סך 342 מיליון שקלים נגד מעריב

אמילי גרינצווייג

14.6.2011 / 14:08

העיתון נתבע בגין פרסום מודעות המציעות שירותי מין. בהודעת מעריב לבורסה נכתב: "הערכת החברה הראשונית היא כי אין ממש בטענות המבקשים"

תביעה ייצוגית על סך 342 מיליון שקלים הוגשה נגד העיתון מעריב בגין פרסום מודעות המציעות שירותי מין. בתביעה, שהוגשה על ידי שי ג'ורנו ואמיר ענאקי לבית המשפט המחוזי בתל אביב, טוענים השניים, באמצעות בא כוחם, עו"ד חיי כפיר, כי בשבע השנים האחרונות מפורסמים בעיתונים מקבוצת מעריב: מוסף "עסקים" והמקומונים "זמן חיפה" ו"זמן הנגב", פרסומים אשר מהווים הצעת שירותי מין. כן טוענים העותרים להטעיית הצרכן על ידי הצעת אותם שירותים בכסות של מודעות תמימות לכאורה: "השבועונים אותם מפיצים הנתבעים כוללים קטגוריות של מודעות מובלטות ומוגדלות, תחת השם 'מדור מבוגרים', 'רפואה אלטרנטיבית' וכד' , המציעות שירותי מין מסוג 'עיסוי', 'עיסוי דיסקרטי', 'עיסוי ללא מין', 'ספא', 'מסאג' עדין' וכד', בלא שצויין בשום מקום בשבועונים , כי הם מכילים תכנים העלולים לפגו ברגשותיהם של קטינים וקטינות, נשים, שומרי מסורת, או כל אדם אחר".

השניים מבקשים מבית המשפט להכיר בתביעתם הייצוגית ולהגדירם כקבוצה של כמיליון איש שנחשפו לאותם עיתונים ונפגעו מפרסומיהם במהלך שבע השנים האחרונות הם מבקשים פיצוי קבוצתי כולל של 342 מיליון שקל המהווים לטענתם את סך הפגיעה ברגשותיהם של כמיליון איש ואישה.

התובעים מבקשים פיצוי נוסף של 1580 שקל, בעבור פיצויים באופן אישי, על עגמת הנפש והפגיעה באוטונומיה האישית שנגרמה להם מהעיון במודעות מסוג זה ללא אזהרה מראש או התראה על גבי השבועון.

מעריב דיווח לבורסה על התביעה: "החברה בוחנת את הטענות שבתובענה ובבקשה לאישורה כייצוגית, ואולם, הערכת החברה הראשונית היא כי אין ממש בטענות המבקשים, כפי שאלו מפורטות בכתב התביעה ובבקשה לאישורה כייצוגית".

  • עוד באותו נושא:
  • מעריב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully