וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאש קונטרול

אמילי גרינצווייג

14.6.2011 / 17:23

מו"ל הארץ עמוס שוקן נפגש עם בכירי המערכת והשיב לשאלותיהם בנוגע לעסקת נבזלין. דב אלפון התייחס לאי השקט בעיתון ואמר: "באופן טבעי שינוי הבעלות מוביל לשיחות בין עורך למו"ל"

מו"ל הארץ, עמוס שוקן, השתתף היום בישיבת מערכת העיתון והשיב על שאלותיהם של ראשי המחלקות לגבי השלכות רכישת 20% ממניות הארץ, על ידי האוליגרך ליאוניד נבזלין. שוקן ביקש להבהיר במהלך הפגישה כי עצמאות העיתון לא תפגע והסביר כי נוכח המצב הקשה בשוק הייתה חובה להכניס משקיע נוסף. כשנשאל האם יש לשנות את סיקור העסקים הקשורים בנבזלין אמר שוקן כי יש להמשיך את הסיקור כרגיל והוסיף: "אני מעריך שאתם לא תקבלו ממנו שיחת טלפון, וגם אם כן אדאג לכך שזה לא יקרה יותר".

לנושא עצמאות העיתון התייחס גם דב אלפון, עורך הארץ, בישיבת מערכת שהתקיימה אתמול. בתשובה לשאלה: "האם הוא חושש מאובדן אפשרי של העצמאות המערכתית בעיתון", אמר אלפון אמר כי הוא מדבר על הנושא עם שוקן וכי נאמר כי לא תהיה לכך כל השפעה, גם אם רק ימים יגידו, בהתייחסו לשאלות בדבר אי שקט במערכת אמר אלפון: "באופן טבעי שינוי הבעלות בעיתון מוביל לשיחות בין העורך למו"ל ואלה מתקיימות".

הארץ הודיע ביום ראשון על רכישתו של האוליגרך ליאוניד נבזלין, 20% ממניות העיתון. בכך הצטמצם חלקו של המו"ל הגרמני דומונט שאוברג ל-20% ובידי משפחת שוקן נותרו ו-60% ממניות העיתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully