וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על קיסריה

אמילי גרינצווייג

14.6.2011 / 20:08

הנהלת רדיו 90fm פנתה לרשות השניה בבקשה שתמנע מרדיו לב המדינה לשדר את הופעת הזמר עומר אדם מקיסריה, שאינה נמצאת בשטח הזיכיון שלה

תחנת הרדיו FM90 מנסה למנוע את שידור הופעתו של הזמר עומר אדם מקיסריה ברדיו לב המדינה. במכתב ששלח מנכ"ל התחנה, אהרון אורגד לסמנכ"ל הרדיו ברשות השניה עידית צ'רנוביץ' טען אורגד כי שידור האירוע, המתקיים באיזור הזיכיון של תחנתו מהווה הפרה של כללי הרשות ודרש את התערבותה המיידית של הרשות.

אורגד השיב לפניית וואלה! ברנז'ה בנושא: "תחנת רדיו אזורית יכולה לשדר אך ורק מאזור זיכיונה. אלה הכללים, אלה הוראות הזיכיון הקיימות כבר 16 שנים, וכל עוד הן בתוקף, אי אפשר לעשות מהם צחוק ולרמוס אותם ברגל גסה, תוך התנהגות פיראטית. אנו דורשים מהרשות השנייה לגלות נחישות ולהוכיח את כוחה כמפקח על תקינות השידורים במבחן הזה. ידוע לי שיש ניסיונות התחכמות מצד לב המדינה לטעון שהשידור הוא באמצעות אינטרנט. אלו הם פשוט סיפורי בדים. אני מאמין שכל הנפשות הפועלות בסיפור הזה מכירות את מפת ישראל, והיכן נמצאת קיסריה". אורגד ציין: "את הזמר עומר אדם אנחנו דווקא מחבבים, וכל העניין העקרוני אינו נוגע אליו".

דוד בן בסט מנכ"ל ובעלי רדיו לב המדינה מסר בתגובה מסר בתגובה :"ידידי אהרון אורגד חי בסרט, הוא כנראה שוכח שגם הוא משדר מחוץ לאיזור הזיכיון שלו - בכל יום תוכניות בסינדיקציה מועברות מאיזור אחר. למי שאין רייטינג ורוצה קצת פרסום, לא נורא. הרשות השניה מופקדת על החוק ואנחנו כרגיל מצייתים לחוק הרשות השניה לטלוויזיה ולרדיו".
מהרשות השנייה נמסר :"הנושא נמצא בבדיקה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully