וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמה ועומרי כספי יחפשו את אלוף הכדורסל הבא של ישראל

עדי דברת-מזריץ

15.6.2011 / 12:16

החברה תצא בקמפיין לקורנפלקס, בהשקעה של 8 מיליון שקלים, שבמסגרתו יוזמנו בני נוער להפגין את כישוריהם. כספי מחליף את הפרזנטורית אורנה בנאי

תלמה של חברת יוניליוור תצא במהלך רחב היקף בהשקעה של כ-8 מיליון שקל, עם הפרזנטור החדש שלה - הכדורסלן עומרי כספי, שיחליף את הקומיקאית אורנה בנאי - כך נודע ל-TheMarker. במהלך תקדם החברה את המותג הוותיק קורנפלקס תלמה באמצעות איתור כוכב הכדורסל הבא של ישראל בקרב בני הנוער.

תלמה תזמין את בני הנוער להתמודד על תואר "האלוף הבא" - חובבי כדורסל יוזמנו להגיש מועמדות ולהגיע לאודישנים בחמש ערים שבהם ישפטו כספי, שימי ריגר, אפי בירנבוים ואחרים. הפעילות תסתיים באירוע גמר בנמל תל אביב שבו יוקם מגרש צף על פני המים. הזוכה יקבל מלגה של מאמן מקצועי למשך חצי שנה. בנוסף, אריזות קורנפלקס של תלמה יוחלפו בכאלה עם תמונתו של כספי ואת הפעילות ילווה קמפיין פרסומי תחת הסלוגן "אתה תסמן את המטרה - אנחנו ניתן את הכוח להצליח" .

"ב-2011 חווינו ירידה קטנה בנתחי השוק כתוצאה ממהלכים פנימיים כמו שביתה במפעל בתחילת השנה שבהחלט לא תרמה לנו", אמרה רותי סלמון גולדברג, מנהלת שיווק דגנים ביוניליוור. "כרגע אנחנו מתחילים לראות את נתח השוק חוזר למצבו הקודם ואף יותר מכך. בשפל הגענו לנתח שוק של 51% ובחודש האחרון אנחנו כבר עם נתח שוק של יותר מ-57%.

"כמותג מוביל אנחנו צריכים כל הזמן להתחדש ובשנה האחרונה זיקקנו את הכיוון האסטרטגי שלנו. החלטנו לקדם את העוגנים הגדולים שלנו כמו ברנפלקס ואחרים ונתמקד בהם במקום להוסיף מוצרים חדשים".

אריזות תלמה והשפה התקשורתית השתנו לפני כמה שנים, אז נבחר המסר "הכוח להצליח", שכעת מתחדד. לפני כעשור יצאה תלמה במהלך שיווקי עם שחקן הכדורסל לשעבר עודד קטש - מהלך קטן מהנוכחי שכלל מלגות כספיות לשחקנים צעירים.

קטגוריית הדגנים נאמדת ב-810 מיליון שקל. תלמה מובילה את הקטגוריה עם נתח שוק של 55%, אחריה נסטלה עם 25% וקלוגס עם 7%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully