וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברה חדשה בוועדה לאיתור מפקד גל"צ

אמילי גרינצווייג

15.6.2011 / 13:01

השופטת בדימוס, שרה פריש תצטרף לוועדה ברשות האלוף יפתח רון-טל בה חברים גם קצין חינוך ראשי תא"ל שרמייסטר ופרשן ידיעות אחרונות אלכס פישמן

השופטת בדימוס, שרה פריש, תצטרף לוועדת האיתור למפקד גלי צה"ל. פריש תהיה חברה רביעית בוועדה, שבראשה עומד האלוף במיל' יפתח רון-טל, יו"ר דירקטוריון חברת החשמל וחברים נוספים בה הם קצין חינוך ראשי, תא"ל אלי שרמייסטר והפרשן הצבאי של ידיעות אחרונות אלכס פישמן.

בעבר כיהנה פריש כשופטת שלום בפתח תקווה במשך 14 שנים וכן עמדה בראש מכללת "שערי משפט" כן שימשה כיושבת ראש הועדה לשיקום המפד"ל והייתה אמונה על טוהר המפקד האחרון במפלגת העבודה. פריש היא מנהלת משרד עורכי דין המתמחה בתחומי המשפט האזרחי ועוסקת בבוררות וגישורים.

שר הביטחון, אהוד ברק, הודיעה על מינוי הוועדה לפני כחודש. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, מפקד גלי צה"ל הנוכחי, יצחק טוניק, לא ידע דבר על הקמתה של הוועדה ועל ההחלטה לסיים באופן מיידי את תפקידו.

וועדת האיתור החלה לאחרונה בעבודתה ובשבוע האחרון פורסמו בעיתונות הודעות המזמינות להציע מועמדות לתפקיד. על פי ההודעה, נדרש מן המועמדים תואר אקדמי, ניסיון של 10 שנים לפחות בתחום העיתונות או התקשורת וניסיון ניהולי או פיקודי של שלוש שנים לפחות. ניתן להגיש מועמדות עד ל-7 ביולי בשעה 16:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully