וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלי בן-עובדיה עוזבת את קסטינה תקשורת

אמילי גרינצווייג

15.6.2011 / 17:12

בן-עובדיה תמשיך ליצור סרטי דוקו עבור קשת וגם עשויה להשתלב בתפקידים נוספים בזכיינית. הבמאי דני ענבר הצטרף לאחרונה לקסטינה ויביים עבורה סרטים תיעודיים

אשת הטלוויזיה טלי בן עובדיה עוזבת את חברת קסטינה תקשורת בתום שנה של פעילות משותפת. במהלך השנה האחרונה עמדה בן עובדיה בראש מחלקת הדוקו של קסטינה והיתה אחראית – כעורכת ראשית וכיוצרת – על שמונה סרטים דוקומנטריים שהופקו עבור הזכיינית. המצליח שבהם היה סרטו של עמנואל רוזן "מתים מעייפות", שבן עובדיה היתה העורכת הראשית שלו ושזכה לרייטינג גבוה של 26.1%. בן-עובדיה תמשיך ליצור סרטי דוקו עבור קשת וגם עשויה להשתלב בתפקידים נוספים בזכיינית.

לאחרונה הצטרף לקסטינה תקשורת הבמאי דני ענבר. ענבר, שיצר בשנים האחרונות מספר סרטים תיעודיים לזכיינית ערוץ 2 רשת והיה ראש המחלקה הדוקומנטרית בערוץ הספורט, יביים עתה סרטים תיעודיים עבור קסטינה תקשורת.

בן-עובדיה כיהנה בעבר כעורכת הראשית של המהדורה המרכזית בחדשות 10, כסמנכ"לית חדשות 10, כעורכת התכנית "זה הזמן" עם עמנואל רוזן בערוץ 10, כעורכת התכנית "משעל חם" ברשת, כעורכת "אולפן שישי" בחדשות ערוץ 2, כעורכת הראשית של ערוץ החדשות באתר ynet וכראש דסק החדשות של העיתון "חדשות".

טלי בן עובדיה סרבה להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully