וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימד מוכרת לקשת את אחזקותיה בערוץ 24

אמילי גרינצווייג

19.6.2011 / 0:00

מימד תממש את סעיף האופציה שנחתם בינה לבין קשת בהסכם הרכישה המקורי מ-2008. הסכם זה מחייב את קשת לרכוש את יתרת מניות הערוץ

חברת מימד תמכור את אחזקותיה בערוץ המוזיקה, ערוץ 24, לשידורי קשת. החברה הודיעה לזכיינית ערוץ 2 המחזיקה עמה בשותפות בערוץ, כי היא מממשת את סעיף האופציה שנחתם ביניהן בהסכם הרכישה המקורי מ-2008. הסכם זה מחייב את קשת לרכוש את יתרת מניות מימד בערוץ.

על פי ההסכם המקורי בין מימד לקשת הוקנתה למימד אופציה למכור לקשת את יתרת מניותיה לאחר כשלוש שנים, זאת לאחר שהתקבל אישור ממועצת הכבלים והלווין. קשת, תרכוש את חלקה של מימד עבור שישה מיליון דולר, לאחר שב-2008 נכנסה כשותפה בערוץ בהשקעה של ארבעה מיליון דולר.

לערוץ 24 צפויה תקופה לא פשוטה בהמשך הדרך, כאשר כבר כעת ההפסדים הכלכליים הצבורים של הערוץ עומדים על 45 מיליון שקלים. לשוק צפוי להכנס בקרוב מתמודד נוסף, הערוץ הים תיכוני, ערוץ 25 שקיבל לאחרונה את האישורים הסופיים ממועצת הכבלים והלווין, ערוץ זה יצטרף לערוץ המוזיקה MTV ישראל שהחל בשידוריו בתחילת 2011.
‫‫
‫ממימד נמסר: "ערוץ המוזיקה נולד בבית מימד ומהווה יצירה ייחודית בהוויה הישראלית. הערוץ תופס נפח יוצא דופן בשיח התרבותי-מוזיקלי במדינת ישראל ומייצג את המגמות השונות בשיח זה. מימד גאה בהגשמת חזונה ובהצלחתו התרבותית של הערוץ ומפקידה אותו בידיים נאמנות"

‫‫מקשת נמסר: "החלטתה של מימד ציערה אותנו אך אנו מכבדים את ההסכם ונפעל להמשך השקעה מוגברת בערוץ ולפיתוחו. נהנו משיתוף פעולה פורה שהניב תקופה של השקעה ויצירה בערוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully