וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחלקות הספורט של ynet וידיעות אחרונות יתאחדו

אמילי גרינצווייג

22.6.2011 / 11:15

מדובר בצעד שאינו אופייני לקבוצת ידיעות אחרונות, המקפידה על הפרדת תכנים בין האתר לבין העיתון היומי. יון פדר: "האפשרות לאחד את החוזקות של שני הגופים היא העומדת בבסיס האיחוד"

ידיעות אחרונות ו-Ynet מקימים מערך ספורט משותף לאתר ולעיתון היומי. במסגרת מערך זה ימוזגו מחלקות הספורט של שני הגופים ויופעל מערך כתבים וצלמים משותף, בנוסף לבעלי התמחויות ייחודיות. צעד זה אינו אופייני לדייעות אחרונות. הקבוצה מקפידה על הפרדת תכנים בין האתר לבין העיתון היומי.

במייל לעובדים הסביר היום העורך הראשי של ynet ,יון פדר: "מהלך זה הוא ייחודי לתחום הספורט לבדו. זה זמן רב ששני הגופים דנים באפשרות לכונן מערך אחו?ד שכזה, מתוך הכרה באקסקלוסיביות של הספורט כזירה סגורה ותחומה. האפשרות, הייחודית לנושא הספורט, לאחד את החוזקות של שני הגופים לטובת צרכי האתר והעיתון, היא העומדת בבסיס האיחוד".

עוד כתב פדר :"מערך הספורט החדש ynet-ידיעות ייעל את כל תהליך הפקת תכני הספורט של הקבוצה, ויאפשר לכולנו - לאינטנרט ולפרינט - גישה לתכנים נוספים ולפעילויות ספורט מורחבות. הקמת מערך הספורט הקבוצתי עשוייה לתרום ל-ynet נפח תכנים מוגדל ומשופר, וגישה לעוד זירות בתחום הספורט, שעד כה נמנענו מלעסוק בהם בהיקף האפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully