וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי זילברברג במגעים לערוך את "360"

אמילי גרינצווייג

22.6.2011 / 16:59

זילברברג, סגן עורך עיתון הארץ, ועורך "עובדה" לשעבר, קיבל גם הוא הצעה להחליף את רינו צרור שצפוי לשמש כתב ראשי בעונה הבאה של תכנית התחקירים, המשודרת ברשת

נמשכים החיפושים אחר עורך לעונה השניה של תכנית התחקירים "360". הפקת התכנית מנהלת בימים אלה מגעים עם סגן עורך עיתון הארץ אבי זילברברג. לפני שהצטרף זילברברג לעיתון הארץ הוא שימש עורך התכנית "עובדה " במשך עונה אחת.

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, במערכת "360" צפויים שינויים לקראת שובה של התכנית לעונה שנייה. עורך התכנית, רינו צרור לא צפוי להמשיך בתפקידו, ונבחנת האפשרות לפיה ישמש ככתב הראשי של התוכנית. במסגרת זו פנו מהפקת התוכנית לעורך מעריב ו"עובדה" לשעבר, דורון גלעזר בהצעה שיערוך את התוכנית, אך ככל הנראה הדבר לא יצא אל הפועל.

בתקופה האחרונה, מאז רכישת נוחי דנקנר את מעריב ורכישת 20% ממניות הארץ על ידי האוליגרך ליאוניד נבזלין, מתקיימת מסכת משאים ומתנים עם בכירי הארץ על מעבר מתפקידם. הכתבת הפוליטית של הארץ, מזל מועלם, ועורך מוסף הארץ, שי גולדן, כבר הודיעו על עזיבתם למעריב, כאשר עם בכירים נוספים בעיתון מתנהל משא ומתן.

מרשת נמסר בתגובה:"'360' מסיימת בעוד מספר שבועות עונה ראשונה, מוצלחת ופורה. בתומה נדון בשינויים אפשריים לקראת העונה השנייה". את תגובתו של אבי זילברברג לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully