וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הדיון בגובה אגרת רשות השידור ידחה למושב החורף?

אמילי גרינצווייג

26.6.2011 / 19:43

דיון בנושא שהיה אמור להתקיים השבוע בועדת הכלכלה של הכנסת נדחה וטרם נקבע לו מועד חלופי. הדבר עלול לעכב את יישום הרפורמה ובאגודת העיתונאים מאיימים בסכסוך עבודה

אגודת העיתונאים בירושלים מתכוונת להכריז על סכסוך עבודה על רקע הימשכות הדיונים בחוק רשות השידור ואגרת הרשות. בסוף השבוע האחרון הוחלט בוועדת הכלכלה לבטל את הדיון המתוכנן ליום שלישי הקרוב על אגרת רשות השידור וטרם נקבע לו מועד חלופי. גורמים בכירים בשוק התקשורת חוששים כי הדיון בחוק יועבר למושב הבא של הכנסת, מאחר והמושב הנוכחי מסתיים עוד כחודש. עיכוב כזה צפוי לשבש את התחלת הרפורמה ברשות.

יו"ר אגודת העיתונאים, דני זקן אמר לוואלה! ברנז'ה: " מתרבים הסימנים לכך שמישהו או מי שהם בכנסת ובלשכת ראש הממשלה מנסים למנוע את יישום הרפורמה. אגודת העיתונאים רואה בחריפות את הניסיונות להתכחש להבטחות ולהחלטות ממשלה להסכמים שנחתמו כדת וכדין. האגודה תעשה הכל בכלל זה צעדים חריפים ברשות השידור ובמקומות אחרים כדי להביא את מקבלי ההחלטות למציאת פתרון לסוגיית מימון הרפורמה. האגודה הציע ה פתרונות למימון ללא העלאת אגרה ונדמה כי יש ניסיון להתחמק ממציאת הפתרון". זקן אמר כי בימים הקרובים יוכרז סכסוך עבודה בהקשר זה: "עובדי רשות השידור, כמו גם עיתונאים מכלי תקשורת אחרים, יצאו למאבק על השידור הציבורי ועל מקום עבודתם".

הדיון על האגרה, שאמורה להוות חלק משמעותי ממימון הרפורמה המתוכננת, מתעכב מאז הודיעו חברי וועדת הכלכלה של הכנסת על סירובם לאפשר את העלאת האגרה במתכונות השונות שהוצעו. מלשכתו של ח"כ כרמל שאמה-הכהן לא נמסרה תגובה. מרשות השידור לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully