וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת האתרים בערבית: כתב אישום נגד עובד כל אל ערב

אמילי גרינצווייג

28.6.2011 / 17:20

נימר סלימאן, לשעבר מנהל מערכות מידע באתר האינטרנט של העיתון, מואשם בעבירות של חדירה למחשב והאזנות סתר. פרקליטו: "ההר הוליד עכבר והעכבר הזה הולך להתאבד"

כתב אישום נגד נימר סלימאן, לשעבר מנהל מערכות מידע באתר האינטרנט של העיתון כל אל ערב הוגש היום לבית משפט השלום בנצרת, בגין עבירות של שיבוש או הפרעה למחשב , חדירה לחומר מחשב שלא כדין והאזנות סתר.

כתב האישום הוגש לאחר שבספטמבר 2010 פשטו חוקרי ובלשי מפלג הונאה צפון על מערכת כל אל-ערב ועצרו את מנכ"ל העיתון בחשד לפריצה למחשבי השבועון המתחרה א סינארה. כן נעצר האחראי הטכני של כל אל-ערב. חודש לפני כן נעצר עובד העיתון א-סינארה בעקבות חשדות הקשורים בפרשה.

על פי כתב האישום , שהוגש באמצעות עו"ד עמית פרלה מפרקליטות מחוז צפון , על רקע תחרות ויריבות העסקית ששררו בין "כל אל ערב" וא-סינארה" , הפעיל נאשם וירוס אותו החדיר למחשבי "א-סינארה" , ובאמצעותו גרם להשמדת קבצים. בנוסף נטען כי סלימאן חדר שלא כדין לתיבות דואר אלקטרוני השייכות לעובדי א-סינארה , עיין בתוכן דברי הדואר , שינה סיסמאות וביצע האזנות סתר שלא כדין.

עורך דינו של סלימאן, ראיד שנאן, מסר בתגובה :"סלימאן מכחיש את החשדות מכל וכל , באותה תקופה מדוברת החשוד כלל לא עבד במשרדי כול אל ערב. מנסים להצדיק את החקירה ולכן הוגש כתב אישום על שתי עברות איזוטריות. ההר הוליד עכבר והעכבר הזה הולך להתאבד"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully