פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      נושאים חמים

      שיטת הקיזוז

      מאז חיקה מיקי גבע את עורך ישראל היום, עמוס רגב, בתכנית ערוץ 10 "נבחרת ישראל בטלוויזיה", שוררת מתיחות בין שני הגופים והעיתון אינו מפרסם ידיעות וכתבות הקשורות בערוץ

      החזית בין העיתון ישראל היום לערוץ 10 מתחממת. לוואלה! ברנז'ה נודע כי בשבוע האחרון הוחלט בעיתון שלא לפרסם ידיעות הקשורות בערוץ. העיתון לא סיקר את מסיבת הפרידה ממיקי חיימוביץ, וכן בידיעה הקשורה לביקורן של טריני וסוזנה בארועי הביוטי סיטי של סופרפארם, לא הוזכר כי השתיים מובילות תכנית בערוץ. עם זאת, בכתבתו של מתי טוכפלד ביום שישי האחרון ניתן קרדיט לערוץ 10 על חשיפת חלק ממרכיבי תקציב קדימה וכן פורסמה ביקורת טלוויזיה על תכנית ההשקה של הריאליטי "הדור הבא 24/7". עזיבתה של חיימוביץ דווקא זכתה בעבר להתייחסות נרחבת על גבי עמוד שלם בעיתון, יום לאחר המהדורה האחרונה שהגישה.

      הנתק בין העיתון לערוץ החל מיד אחרי שערוץ 10 שידר מערכון ובו חיקוי של עורך ישראל היום עמוס רגב בשבוע שעבר בתכנית "נבחרת ישראל בטלוויזיה". גם אמש שודר בתכנית מערכון בו חיקה מיקי גבע את רגב, שהגיב בתכנית בשמו של נתניהו. המערכונים החלו להופיע בתכנית שבוע וחצי לאחר טור ביקורת טלוויזיה תוקפני במיוחד שפרסם בעיתון ליאור רדושיצקי על התוכנית. הביקורת של רדושיצקי זכתה לכותרת המשנה :"עם שם שמרמז על כדורגל כושל, קונספט מועתק מ'ארץ נהדרת' ושחקנים עלומים, 'נבחרת ישראל בטלוויזיה' עושה חשק להעביר ערוץ", זאת למרות, שכפי שהעיד רדושיצקי עצמו, מעולם לא ראה את התוכנית, "מעבר לדקה פה דקה שם" באופן המאפשר לו לבחון את הביצועים של משתתפיה.

      זו אינה המהמורה הראשונה ביחסי ישראל היום וערוץ 10. בתחילת השנה שררה מתיחות בין שני הגופים בעקבות כתבות לא מחמיאות ששודרו בערוץ על מו"ל ישראל היום שלדון אדלסון.

      בישראל היום ובערוץ 10 סירבו להגיב לידיעה.