וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות השניה דרשה שינויים בתשדיר של מטה שליט

אמילי גרינצווייג

30.6.2011 / 1:38

בין היתר דרשה הרשות לשנות את הקריינות בסוף התשדיר מ"אפשר וצריך להחזיר את גלעד הביתה היום", ל"צריך להחזיר את גלעד הביתה"

הרשות השנייה דרשה לשנות תשדירים של מטה גלעד שליט, שקוראים לציבור לתמוך בעסקה לשחרור החייל החטוף. המטה נדרש להשמיט מהתשדירים את שמו של ראש הממשלה בנימין נתניהו וכן שינויים נוספים. ברשות השניה טוענים כי התשדירים הנקנים בתשלום אינם יכולים לעסוק בנושאים פוליטיים.

בתשדירים מובאות כותרות העיתונים מסיקור המהלכים של ממשלת ישראל בתקופה שלאחר נפילתו בשבי של הנווט רון ארד. בין היתר הוצגו בסרטון המקורי, שיועד לשידור בערוצים המסחריים, גזרי עיתון ישנים בהם נכתב "נתניהו: אני משוכנע שרון ארד חי ושנוכל להביאו הביתה" וכן "המו"מ לשחרור רון ארד פוצץ בגלל עקשנות נתניהו".

הרשות השניה דרשה מהמטה לשחרור שליט להוריד את החלקים הללו. כמו כן דרשה הרשות השניה לשנות את סוף הסרטון. במקום קריינות שאמרה: "אפשר וצריך להחזיר את גלעד הביתה היום", שונתה הקריינות ל"צריך להחזיר את גלעד הביתה". כן דרשה הרשות כי הציבור יופנה לאתר המטה ולא לסמס את תמיכתו בעסקה על ידי הצבעה באמצעות שליחת מסרון.

מהרשות השניה נמסר בתגובה :"התשדיר המדובר אושר עם תיקונים. למיטב ידיעתנו התשדיר יעלה לשידור בערוץ 10. "בהתאם לחוק ולכללים נדרשת הקפדה על כך שתשדירי פרסומת הנרכשים בתשלום לא ישמשו זירה להתנצחות במחלוקות ציבוריות- פוליטיות באופן שיהפוך את העיסוק בנושאים אלה על גבי מסך הטלוויזיה לבלתי מאוזן וראוי.".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully