וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבשלים נתוני צפייה

אמילי גרינצווייג

30.6.2011 / 22:10

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2 הסתיימה היום ב-20:55 והתחזית בוטלה, זאת כדי לשפר את נתוני הצפייה של השקת העונה השנייה של "מאסטר שף". גורם בערוץ 10: "מדובר בעליית מדרגה"

ערוץ 10 וקשת נלחמים הערב על לבו של הצופה כשבחזית אחת השיקה קשת את עונתה השנייה של "מאסטר שף" וממול בערוץ 10 "הדור הבא 24/7", התוכנית המשותפת לערוץ 10 ולוואלה!. תוכנית ההשקה של "הדור הבא 24/7" זכתה לרייטינג של 19%. קשת החלה בשידור מאסטר שף כבר בשעה 20:55 ובשל כך קוצרה מהדורת החדשות ובוטלה תחזית מזג האוויר. בערוץ 10 הסתיימה מהדורת החדשות ב20:55, אחרי התחזית, לאחר מכן הערוץ יצא להפסקת פרסומות.

גורם בערוץ 10 התייחס לדברים ואמר: "נראה כי בקשת מגייסים את החדשות לטובת שיפור הרייטינג של תוכניות הזכיינית. הרמנו גבה כשבחדשות השבת עשו כתבה שלמה כדי לקדם את מאסטר שף, ההתערבות הגלויה הערב, גם בעריכה של מהדורת החדשות, היא עליית מדרגה ומעניין מה תהיה המדרגה הבאה".

אין זו הפעם הראשונה בה נטען כי זכייניות הערוצים השונים משנות את אורך מהדורת החדשות על מנת לשפר את נתוני הרייטינג של תוכניותיהן. בחודש מרץ האחרון הגיע השימוש לשיא כאשר מהדורת חדשות 2 הוארכה ב-20 דקות, זאת לבקשת זכיינית הערוץ רשת ומולה הוארכה המהדורה של חדשות 10 בכ-10 דקות. ברשות השנייה דרשו מהזכייניות להפסיק את הנוהג של הארכת המהדורות.

מחדשות 2 וקשת סירבו להגיב. מהרשות השנייה לא התקבלה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully