וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

yes היא הזוכה הגדולה בפרומקס

אמילי גרינצווייג

3.7.2011 / 13:13

חברת הלווין זכתה בארבעה פרסים בתחרות שהתקיימה בניו יורק. HOT, קשת ורשת זכו בשני פסלונים כל אחת. קמפיין "מחוברים" זכה בפסלון זהב

yes היא המובילה מבין הזוכות הישראליות בתחרות הPromax/BDA עם ארבע זכיות. התחרות, שהתקיימה בניו יורק בשבוע בעבר, מעניקה פרסים לתשדירי פרומו וקמפיינים טלוויזיוניים וכן לתכניות טלוויזיה. חברת פרומתאוס, היא האחראית על נראות המסך של yes.

משחק הפייסבוק של סדרת "השועלים" זכה בפסלון הזהב בקטגוריית המשחק האינטראקטיבי, פרומו של החברה לגביע העולם בכדורגל זכה בפסלון הכסף, כמו גם הפרומו לסדרה "שני גברים וחצי", פרומו – "Yes movies – לאנשים שאוהבים" זכה בפסלון הברונזה. HOT זכתה השנה בשני פסלונים. פסלון זהב בעבור קמפיין "מחוברים" בקטגוריית הקופירייטינג ופסלון כסף עבור פרומו "חצויה 2".

זכייניות ערוץ 2 רשת וקשת זכו גם הן בשני פסלונים כל אחת. קשת זכתה בפסלון הכסף עבור קמפיין ההשקה לעונה ה-14 של "עובדה", ובפסלון ברונזה עבור פרומו לתכנית "טלוויזיה במיטבה". רשת סיימה את התחרות עם שני פסלי ברונזה, האחד עבור הפרומו לתכנית התחקירים "360" בקטגוריית עיצוב וארטדיירקשן ופרומו לעיצוב חדשותי וכן עבור "המשפחה" בקטגורית הפרומו לקידום רצועת שידורים.

  • עוד באותו נושא:
  • פרומקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully