וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתונאי הדרום התאחדו!

אמילי גרינצווייג

3.7.2011 / 16:40

רוביק דנילוביץ' בכוננות ספיגה? אנשי תקשורת בדרום הארץ החליטו להתארגן להקמת גוף משותף שיסייע להם מול דוברים ובהערכויות לסיקורים משותפים

מספר אנשי תקשורת בדרום הארץ החלו להתארגן להקמת גוף משותף. לקבוצה הצטרפו כבר כ-30 עיתונאים. הכוונה אינה לייצר דווקא אגודת עיתונאים נוספת לאלו הנמצאות בתל אביב וירושלים, אלא לייצר התארגנות משותפת לפי אמנה מסוימת, שכלליה נכתבים בימים אלו, ולפנות לכל העיתונאים הפועלים בדרום מכלל המגזרים וגופי התקשורת.

אלי הרשקוביץ', צלם הארץ בדרום ומיוזמי ההתארגנות לוואלה! ברנז'ה: "הרעיון להתארגנות הגיע מכיוון שאגודת העיתונאים הישראלית לא ייחסה ולא מייחסת חשיבות לפריפריההחלטנו ליצור התארגנות מקומית בבאר שבע שתענה לדרישות אנשי התקשורת הן בעמידה מול דוברים ומוסדות והן בנושאי התארגנויות לפולים, ונעשה את כל המהלכים על מנת להפוך את החיים של עיתונאי הדרום לנוחים יותר".

לדברי הרשקוביץ בשלב זה לא מתוכננת הקמתה של אגודת עיתונאים: "פנינו לכל מי שיש לו נגיעה לנושאי תקשורת כדי שידעו שיש מי שדואג להם. אם נראה שיש מספיק עיתונאים שמעוניינים להשתתף יכול להיות שנחשוב על התאגדות בצורה המשפטית. מבאר שבע יוצאים גדולי העיתונאים בארץ אז למה שלא נעשה לנו את הקרקע נוחה יותר לאנשים שיצאו ממנה?"

מנכ"ל אגודת העיתונאים יוסי בר מוחא אמר בתגובה לדברים: "אגודת העיתונאים בתל אביב מעולם לא התייחסה לפריפריה כפי שהיא מתייחסת אליה היום. מעולם לא פנה אלי עיתונאי מהדרום בדרישה או תלונה כלשהי ולכן תמוהה בעיני התארגנות כזו או אחרת. בכל מקרה, עיתונאי הדרום יכולים להצטרף לאגודה בתל אביב, כל אחד באופן פרטני, לאחר שיעברו את אישור ועדת חברים והנהלת האגודה כדי לבדוק האם הם עומדים בקריטריונים שמי שרוב עיסוקו בעיתונות יכול להיות חבר. נשמח לבדוק מה הם הדרישות שלהם ואין ספק שנבוא לקראתם בכול. במידה והם רוצים להקים אגודה נפרדת אף אחד לא מונע זאת מהם. אנחנו כאגודה בתל אביב נשמח מאוד לעזור לפריפריה ולשתף איתם פעולה באופן מלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully