וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכל דבש" לא תשוב לעונה שלישית

אמילי גרינצווייג

3.7.2011 / 17:52

גורמים בזכיינית ערוץ 2 רשת מייחסים את ההחלטה שלא להפיק עונה נוספת לסדרה, עתירת הפרסים והשבחים, לעלויות ההפקה הגבוהות ואחוזי הצפייה הנמוכים

הסדרה "הכל דבש" לא תחזור לעונה שלישית, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. סדרת הדרמה אותה יצרה יעל פוליאקוב ושודרה זכיינית ערוץ 2 רשת, סיימה את עונתה השנייה במרץ 2010 עם ממוצע צפייה עונתי של 14.4%. העונה הראשונה של הסדרה הסתיימה עם ממוצע רייטינג של 18.2%.

גורמים ברשת מייחסים את ההחלטה שלא להפיק עונה נוספת לנתוני הצפייה של העונה השנייה שהיו נמוכים יחסית עבור הזכיינית, בהתחשב בעלויות הפקת הסדרה הנחשבת ליקרה.

"הכל דבש" דווקא זכתה לשבחי הביקורת ואף גרפה בטקס פרסי האקדמיה האחרון שלושה פרסים: פרס התסריט, פרס השחקנית הקומית בו זכתה יעל פוליאקוב ופרס הבמאי, אותו קיבל דני סירקין. הסדרה שרדה את מותם של ישראל פוליאקוב, אביה של יעל שגילם את אביה גם בסדרה ושל שוש עטרי, שגילמה את אמה של פוליאקוב בסדרה.

יחד עם זאת, עונתה השנייה של התוכנית זכתה לביקורת לא מבוטלת בעיקר על תכנים גסים ששודרו במהלכה. במסגרת זו צנזרה הזכיינית חלק מתכנסי הסדרה והרשות השניה אף פתחה בהליך הפרה בעקבות תלונות על שידור נוסף של הקטע מהדרמה "הכל דבש" בו נראה זוג מקיים יחסי מין מתחת לתמונה של הבאבא סאלי.

מרשת אישרו את הפרטים. מאיר קוטלר, סוכנה של יעל פוליאקוב אמר :"אין תגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully