וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די לכיבוש

אמילי גרינצווייג

4.7.2011 / 12:13

כי במדינת ישראל יש יותר מזה. לשכת העיתונות הממשלתית הקימה שתי מחלקות חדשות: מחלקה כלכלית-אזרחית ומחלקה לעיתונות רוסית שתטפלנה בנושאים אלה מול הכתבים הזרים

לשכת העיתונות הממשלתית הקימה שתי יחידות חדשות: מחלקה לעיתונות כלכלית- אזרחית ומחלקה לעיתונות רוסית. מרכז העיתונות הכלכלית-אזרחית יארגן תדרוכים, סיורים ופגישות בנושאים כלכליים מול נציגי העיתונות הזרה, ילווה ויתדרך את נציגי העיתונות הזרה בתחום הכלכלי, ייזום ימי עיון והשתלמויות לעיתונאים זרים-כלכלים, במטרה להפגיש אותם עם המשק הישראלי ולהעביר להם את מסרי הממשלה.

מרכז העיתונות הרוסית יהיה אחראי על הטיפול בעיתונות הזרה דוברת השפה הרוסית. המרכז יזום תדרוכים, סיורים ופגישות מול עיתונאים דוברי רוסית, יתרגם את הודעות הממשלה לרוסית ויהיה אחראי על והזמנת משלחות עיתונאים דוברי רוסית לארץ.

לשכת העיתונות הממשלתית פירסמה מכרזים פנימיים לתפקיד מנהלי היחידות. המכרזים מיועדים בשלב הראשון לעובדי משרד ההסברה ויהפכו למכרזים חיצוניים במידה ולא ימצאו מועמדים מתאימים.

ראש לע"מ אורן הלמן אמר: "בעצה אחת עם שר ההסברה יולי אדלשטיין, החלטנו להקים את שתי המחלקות, מתוך כוונה לחשוף את העיתונאים הזרים הפועלים בישראל לתחומים נוספים שאינם קשורים לקונפליקט הישראלי-ערבי, כהמשך לפרוייקט TMTI (There's more to Israel) שהשקנו, במסגרתו נחשוף את העיתונות הזרה לתופעות חיוביות בישראל. המחלקה הרוסית חשובה במיוחד, מכיוון שיש לתגבר את הקשר של הממשלה עם העיתונות הרוסית בישראל ובחו"ל, שכן זוהי עיתונות המגיעה למאות מיליוני אנשים ברחבי העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully