וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למען בטחון ילדינו

אמילי גרינצווייג

5.7.2011 / 15:05

שדרן רדיו גלי ישראל ראיין בשידור חי את בתו בת ה-12 של המשנה לפרקליט המדינה שי ניצן. ח"כ הורוביץ לבעלי התחנה: "שידור שכזה הוא פסול ומגונה"

ח"כ ניצן הורוביץ (מרצ) פנה היום לצביקה שלום ויוסי סבן, בעלי קבוצת רדיו דרום, המחזיקה בבעלותה של תחנת רדיו גלי ישראל המשדר ביהודה ושומרון, בדרישה להוריד לאלתר מאתר האינטרנט של התחנה את הראיון המוקלט של שדר התחנה, מנחם טוקר, עם בתו בת ה-12 של המשנה לפרקליט המדינה, עו"ד שי ניצן.

טוקר התקשר בשבוע שעבר במסגרת תכניתו לביתו של עו"ד ניצן וניהל שיחה עם בתו, שענתה לטלפון. במהלך השיחה שאל טוקר את הבת שאלות הנוגעות לאביה, התחושה בבית נוכח מתקפת הימין נגדו וכדומה. הראיון עצמו מופיע בהבלטה באתר התחנה, הנמצא בתוך האתר "סרוגים".

" למרות שהיה ברור מהרגע הראשון שמדובר בילדה, ולמרות שהילדה סיפרה כי הוריה נעדרים מהארץ, ואף אמרה במהלך השיחה את גילה, המשיך השדרן להציק לה, בשאלות חביבות כביכול, תוך שהוא רומז רמזים שונים אודות אביה ומעשיו. ...ובעודו מצחקק ומתבדח, המשיך ולא הירפה משאלות שונות ומשונות על טעמיו והליכותיו של המשנה לפרקליט המדינה – וכל זאת בשידור חי, מפי ילדה חביבה ותמימה שנפלה בפח, פשוטו כמשמעו" כתב הורוביץ' במכתבו לבעלי התחנה. העתקים מהמכתב נשלחו גם אל הרשות השניה והמועצה לשלום הילד.

עוד כתב הורוביץ "שידור שכזה, ועוד בגוף בעל מעמד ציבורי, הוא פסול ומגונה עקב הפגיעה בפרטיות, ניצול לרעה של ילדים, הטרדה... מעבר לכך, יש חומרה מיוחדת בהטרדת משרת ציבור, על רקע ובשל עבודתו, תוך כדי שימוש נלוז שכזה בבני משפחתו, ובוודאי כשמדובר בילדיו. עו"ד שי ניצן עצמו סבל לא מעט בשנים האחרונות מהטרדה והתנכלות על רקע מילוי תפקידו. אך עניין זה הוא חצייה של כל הקווים, מבחינת הנורמה הציבורית שלנו". הורוביץ דורש להעמיד את השדר ועורכי התחנה על חומרת המעשה.

מנכ"ל גלי ישראל, ישראל פריד, אמר בתגובה: "מדובר בפינה בה מתקשרים למרואיינים בהפתעה. באותו יום התקשר מנחם טוקר כדי לדבר עם ניצן, ברגע שהתברר לו שמדובר בילדה בת 12 השתנה נושא השיחה לכיוון המוזיקה ובסופו של דבר הוא אף נתן לה להקדיש שיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully