וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנדסברג ונסטלבאום בין המועמדים לתפקיד מנהל הטלוויזיה

אמילי גרינצווייג

6.7.2011 / 13:02

ועדת המכרזים של רשות השידור תתכנס מחר כדי לדון במועמדים לתפקיד מנהלי הטלוויזיה והרדיו. אריה שקד ישוב ויתמודד על תפקיד מנהל הרדיו

ועדת המכרזים של רשות השידור תדון מחר במועמדויות במכרז הפנימי לתפקיד מנהל קול ישראל ומנהל הטלוויזיה ברשות, זאת לאחר שתם מועד הגשת המועמדויות לתפקידים.

ההערכות ברשות הן כי המועמדים המרכזיים לתפקיד מנהל הרדיו הם: אריה שקד, ירון דקל, מיקי מירו ואליהוא בן-און. לתפקיד מנהל הטלוויזיה מעריכים ברשות כי המועמדים המרכזיים הם: מיקי קליין, איתי לנדסברג, משה נסטלבאום ואורי לוי.

וועדת המכרזים, מורכבת מעשרה חברים בהם, מנכ"ל הרשות, שני נציגי וועדי העובדים שטרם נקבעו ושבעת חברי הוועד המנהל : יו"ר הרשות, אמיר גילת, אסתי אפלבאום, גאולה אבידן, לנה קריידלין, יואב הורביץ, יעקב בורובסקי ויעקב נווה. הוועדה שתזמן מחר את המועמדים לתפקידים, תוכל לבחור את מי מהם כבר מחר או להחליט להוציא מכרז חיצוני לתפקידים.

איתי לנדסברג אישר את הגשת מועמדותו. דקל: "אני מציע לבדוק שוב את הפרטים, אינני מוסר מידע על מכרזים פנימיים ברשות השידור". משה נסטלבאום סרב להגיב. את תגובתם של אריה שקד ואורי לוי לא ניתן היה להשיג.

בתוך כך, רשות השידור פרסמה אתמול מכרז לתפקיד מנהל הרדיו בערבית. בין דרישות התפקיד נכתב כי מנהל הרדיו בערבית יהיה כפוף למנהל הרדיו בעברית, דבר שאיננו מתקיים במצב הנוכחי, אלא קיים רק במבנה החדש של הרשות המותנה ביישום הרפורמה.

עובדים ברשות זועמים על ההחלטה ומכנים אותה "מחטף" ומוסיפים כי זהו צעד תמוהה נוכח העובדה כי הרפורמה טרם החלה ואף לא נקבעו המקורות התקציביים שנועדו לממנה.
מרשות השידור נמסר בתגובה למכרז למנהל הרדיו בערבית :" המכרזים החדשים הוצאו בהנחת עבודה שהרפורמה מתקיימת ושהמבנה החדש מיושם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully