וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברות פרסום חוצות: ההסתדרות הרפואית חייבת לנו מאות אלפי שקלים

רוני לינדר-גנץ

6.7.2011 / 14:25

ההסתדרות הרפואית עדיין לא העבירה את הכסף עבור הקמפיין "להציל את הרפואה הציבורית בישראל"

קשה לפספס את הקמפיינים הגדולים שמעלה ההסתדרות הרפואית באחרונה במסגרת המשא ומתן הממושך מול האוצר. במודעות בעיתונים ובשלטי החוצות תחת הכותרת "להציל את הרפואה הציבורית בישראל", מככבים חולים שלא זוכים לטיפול נאות עקב מחסור ברופאים או במשאבים.

אלא שלפי מידע שהגיע לידי TheMarker, ההסתדרות הרפואית עדיין לא העבירה את הכסף עבור הקמפיין - בסך מאות אלפי שקלים - לחברות פרסום החוצות שאחראיות על תליית השלטים. זאת אף שמועד הפירעון של התשלום עבור הקמפיין הראשון (מבין שניים) חלף כבר לפני יותר מחודש.

"הקמפיין עלה בסוף מארס, וההסתדרות הרפואית היתה אמורה לשלם לנו שוטף פלוס 60, כלומר עד סוף מאי. עד היום לא קיבלנו את הכסף", אומר אילן סעדון, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת פרסום החוצות דיל טוב. לדבריו, ההסתדרות הרפואית חייבת לחברה 187 אלף שקל. "אנחנו רודפים אחריהם כבר המון זמן והם לא מוכנים לשלם. מפנים אותנו לחברת רכש המדיה שלהם, גיתם, אך שם מוסרים לנו שהכסף לא עבר אליהם". לדבריו, "בשלב מסוים הם טענו שהיו בעיות עם השלטים וביקשו להפחית 10% מהתשלום. הסכמנו, העיקר שהכסף יגיע ונוכל לשלם לעובדים, אבל אז נעלמו עקבותיהם".

גם ישראל דיאמנט, בעלי חברת חוצות זהב, מדווח כי ההסתדרות הרפואית חייבת לו 300 אלף שקל. "הם מנסים למשוך זמן", הוא אומר. "טוענים שלא חתמו מולנו אלא מול גיתם, ובגיתם אומרים לנו שלא קיבלו את הכסף. פנינו אליהם במכתב עם הטענות ואם הם לא ישלמו עד סוף השבוע - נתבע אותם".

לדברי גורם נוסף המעורב בנושא, "לעיתונים הם כבר שילמו, כי מי יסתבך עם העיתונים. חבל שההסתדרות הרפואית עושה מאבק מקצועי על גבם של ספקים קשי יום, אותם מדביקי שלטים שקמים ב-2 בלילה והשכר שלהם בסכנה". תקציב ההסתדרות הרפואית מוערך בעשרות מיליוני שקלים בשנה, בעיקר מדמי החבר בסך 248 שקל בחודש שמעבירים לו הרופאים.

מההסתדרות הרפואית נמסר בתגובה: "ההסתדרות הרפואית עמדה תמיד ותמשיך לעמוד בכל התחייבויותיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully