וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחתה תביעת לשון הרע של פנינה רוזנבלום נגד ערוץ 10

אמילי גרינצווייג

7.7.2011 / 16:11

רוזנבלום וחברת קר שירותי רפואה תבעו שניים וחצי מיליון שקל בגין פרומואים לתחקיר התכנית שומר מסך. התובעות חוייבו בהוצאות בית משפט

בית המשפט המחוזי בתל אביב דחה את תביעת לשון הרע על סך של כשניים וחצי מיליון שקלים שהוגשה על ידי קר שירותי רפואה ופנינה רוזנבלום אסתטיקה ולייזר בע"מ כנגד אמנון לוי – התכנית "שומר מסך" וערוץ 10, תוך שהוא מחייב את התובעות בתשלום הוצאות משפט בסך של 60 אלף שקלים.

אמנון לוי וערוץ 10 יוצגו על ידי עוה"ד תמר תורג'מן-קדם ועיינה נוימן ממשרד פישר בכר חן וול אוריון ושות'. התביעה הוגשה בשנת 2007 בגין פרומואים לכתבת תחקיר צרכנית ששודרה בתכניתו של לוי המשודרת בערוץ 10, ואשר חשפה מחלוקת צרכנית בין חברת קר ופנינה רוזנבלום אסתטיקה לבין לקוחותיה, וכן את התנהלותה של רוזנבלום, שעה שתחקירני התכנית שומר מסך פנו אליה לשם קבלת תגובתה לכתבה.

השופט חאלד כבוב קיבל את טענות אמנון לוי וערוץ 10 וקבע כי לא היה בפרומו לשון הרע וכי הוא שיקף נאמנה את הכתבה שודרה. עוד קבע השופט כי התובעות לא הציגו כל הסבר שהיה מתחייב בנסיבות העניין להיעדרותה של רוזנבלום מהתביעה ואף ביקר את התנהלותן של התובעות אשר בחרו להגיש את התביעה בגין קדימונים ששודרו יומיים בלבד, ולא בגין כתבת התחקיר עצמה ויתר הקדימונים ששודרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully