וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתאום דפיקה בדלת

אמילי גרינצווייג

10.7.2011 / 16:13

פקחי משרד התמ"ת הגיעו למשרדי חדשות 2, חדשות 10 וידיעות אחרונות, נפגשו עם עובדים ודרשו להשלים דו"חות ופרטים הנוגעים לתנאי העסקתם

פקחי אגף העבודה של משרד התמ"ת פשטו על משרדי ידיעות אחרונות, חדשות 2 וחדשות 10, זאת במסגרת מבצע האכיפה של המשרד. הפקחים ביקשו להיפגש עם עובדים מרמות השכר הנמוכות במערכות וכן דרשו להשלים דו"חות ופרטים הנוגעים לתנאי ההעסקה של העובדים.

משרד התמ"ת הכריז בחודש מאי על פתיחת מבצע ארצי לאכיפת הוראות חוקי העבודה בקרב מעסיקים בתחום המדיה , חברות ההפקה ובמשרדי פרסום במסגרתו כבר ביקרו פקחים מהאגף במשרדים של מספר חברות פרסום ביניהן מקאן אריקסון.

חקירת האגף כוללת בדיקת יישום הוראות החוקים הבאים: חוק שכר מינימום , חוק שעות עבודה ומנוחה , חוק הודעה לעובד, חוק חופשה שנתית , חוק הגנת השכר, והחוק למניעת הטרדה מינית.

ממשרד התמ"ת נמסר :" המבצע נועד להבטיח תנאי העסקה נאותים, למנוע הפרת חוקי העסקת עובדים ולהגביר מודעות והרתעה בקרב מעסיקים פוגעניים בתחום זה. מבצע האכיפה הנרחב יימשך ככל שיידרש וצפוי לכלול שורה ארוכה של גופים מתחום התקשורת ובכללם משרדי פרסום, חברות הפקה ומערכות עיתונים. אגף האכיפה מנוע מלאשר או להכחיש כל מידע אודות חברות נבדקות וממצאי ביקורות".

מערוץ 10 נמסר: "במסגרת הפעילות והבדיקות השגרתיות של משרד התמ"ת בגופי התקשורת נערכה בדיקה גם בחדשות 10. שמחנו לשתף פעולה עם צוות התמ"ת".
מחדשות 2 נמסר: "אנו רואים חשיבות גדולה בבדיקות של משרד התמ"ת. שמחנו לשתף פעולה".

ידיעות אחרונות סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully