וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי מירו מונה למנהל קול ישראל

אמילי גרינצווייג

10.7.2011 / 16:46

נציגי אגודת העיתונאים בועדת המכרזים עזבו את הדיון במחאה על התנהלות הועדה. מירו גבר על מנהל קול ישראל היוצא אריה שקד ועל אליהוא בן און

מיקי מירו נבחר למנהל קול ישראל החדש, כך החליטה וועדת המכרזים ברשות השידור. שהתכנסה היום בצהריים. מירו, מגיש וותיק ברשת ב' ובעבר מנהל מחלקת החדשות בתחנה, היה אחד משלושה מועמדים בהם גם מנהל קול ישראל היוצא אריה שקד ואליהוא בן-און. אגודת העיתונאים שוקלת את צעדיה נוכח הבחירה במירו.

וועדת המכרזים, שבחרה במירו פה אחד, פעלה בהרכב חסר בו שישה מחברי הוועד המנהל, ללא יואב הורביץ וללא מנכ"ל רשות השידור היוצא מוטי שקלאר ונציגי העיתונאים, יוסי בר מוחא, מנכ"ל אגודת העיתונאים בתל- אביב וורד ברמן, נציגת אגודת העיתונאים בירושלים שעזבו את הוועדה במחאה על אופן התנהלות המכרז.

ברמן אמרה במהלך הדיון "חבר הועד המנהל יעקב בורובסקי- התנהג בצורה גסה ובריונית ומצפצף על עובדי רשות השידור ועל נציגיהם". בר מוחא אמר: "ההתנהלות- כהתנהלות של חונטה ובסטה בשוק הגובלת בפלילים". הבוקר שלח עו"ד אילן בומבך המייצג את אגודת העיתונאים בתל אביב מכתב להנהלת הרשות בדרישה לפסול את ועדת המכרזים. האגודה דרשה גם את התפטרותו של יו"ר הרשות, אמיר גילת זאת בעקבות "התנהלות שערורייתית" של הרשות וטענות בדבר הטייה מכוונת של המכרז על ידי בכירים ברשות ומערובות של לשכת ראש הממשלה.

מרשות השידור טרם התקבלה תגובה, מיקי מירו סרב להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully