וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק ואדלר חומסקי קטפו את האפי פלטיניום

11.7.2011 / 0:33

אדלר חומסקי & ורשבסקי Grey זכה בשלושה פרסים ובזק בשני פרסים. בפרס ה-Grand Effie זכו חברת MSD ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG

הזוכה בתחרות האפי (Effie Awards) של המרכז הישראלי לניהול (המי"ל), איגוד השיווק הישראלי ואיגוד חברות הפרסום בישראל, המתקיימת זו השנה ה-11 היא חברת בזק. חברת התקשורת זכתה בקטגוריית אפי פלטינום, על הישגים לאורך זמן, עבור המהלך "מחברה תקשורת ממשלתית למותג תקשורת חדשני ומוביל" של משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי Grey.

בזק זכתה בפרס על הצלחתה "לייצר התחדשות מותגית מרשימה, ולשנות את מיצובה ממותג ממשלתי עייף ומאובק, למותג תקשורת חדשני ומוביל". בזק זכתה גם בקטגוריית התקשורת עבור המהלך "מהבית מדברים בזק: משנים את הרגלי השיחה" של משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי Grey.

במקום השני זכתה חברת תמי 4 עבור המהלך "תמי 4 ממציאה מחדש את קטגורית מי השתיה" של משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי Grey.

במקום השלישי זכתה חברת חוגלה קימברלי עבור המהלך "המהלך הדיגטלי של קוטקס יאנג. בונים את עתיד המותג בעזרת דור העתיד" של משרד הפרסום מקאן אריקסון.

בפרס ה-Grand Effie ("אלוף האלופים"), מהלך השיווק והפרסום של השנה, זכתה חברת MSD עבור המהלך "נלחמים בתופעת הסקפטיות הגברית" של משרד הפרסום ראובני פרידן IPG. "בזכות חשיבה אסטרטגית אמיצה, אשר הוכיחה את עצמה עם ביצוע מרשים ומדויק, הובלה של אחת מפריצות הדרך הנועזות שיווקית ולקחת מנהיגות על הקטגוריה".

מסך כל המקומות הראשונים: משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי Grey זכו בשלושה פרסים, שלמור, אבנון, עמיחי Y&R וראובני פרידן IPG זכו בשני פרסים כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully