וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעת חוק: לאפשר למנויי HOT ו-yes לשלם על פי משדר

אמילי גרינצווייג

11.7.2011 / 23:21

על פי ההצעה של חברי הכנסת תירוש, צרצור וביבי יאפשרו החברות למנויים להזמין ולצפות במשדר בודד תמורת תשלום עבור צפייה אחת בלבד

HOT ו-yes ידרשו לאפשר למנויים להזמין שידורים בתשלום על פי צפייה ולא באמצעות רכישת חבילת ערוצים, כך עולה מהצעת חוק שהגישו היום (ב') חברי הכנסת רונית תירוש (קדימה), אברהים צרצור (רע"מ- תע"ל) ואריה ביבי (קדימה).

על פי הצעת החוק, המהווה תיקון לחוק התקשורת, החברות יחוייבו לאפשר למנויים להזמין ולצפות במשדר בודד תמורת תשלום עבור צפייה אחת בלבד, כשעלותו של המשדר לא תעלה על 15% מגובה התשלום החודשי עבור צפייה בערוץ בו משודר המשדר. הדבר נוגע בעיקר לערוצי ספורט מיוחדים ודומיהם.

בדברי ההסבר להצעת החוק נכתב: "בתקופה בה המצב הכלכלי בקרב חלקים גדולים באוכלוסייה הינו קשה ורוב הציבור משלם אגרת טלוויזיה שנתית ואף דמי מנוי לשידורי הכבלים או לשידורי הלוויין, על פי בחירתו, הדרישה לתשלום חודשי נוסף תמורת הצפייה באירוע ספורט בודד, או משדר אחר, פוגע הן כלכלית והן תרבותית, משום שצופים רבים מוותרים על הצפייה באותו משדר. הצעת חוק זו תאפשר לצופים שאין ביכולתם לרכוש חבילות חודשיות מבחינה כלכלית או שאינם חפצים בחבילות אלו לרכוש משדרים בודדים בלבד".

מ- HOT, yes ומהמועצה לשידורי כבלים ולווין סרבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully