וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרד הפקות

אמילי גרינצווייג

12.7.2011 / 5:55

איגוד המפיקים החליט להאבק על "שמירה על המפיק וההפקה העצמאית בישראל". האיגוד קיים כנס חירום בעקבות תלונות על תקציבים והתנהלות בעייתית של הגופים המשדרים

איגוד המפיקים יוצא למאבק לשמירה על המפיק וההפקה העצמאית בישראל, כך הוחלט בכינוס חירום של האיגוד שהתקיים ביום ראשון האחרון. ההחלטה על הכינוס התקבלה לאחר תלונות מצד מפיקים רבים הנוגעות, בין היתר , לתקציבי הפקה , לחוזי ההפקה ולחוסר היציבות בה מתנהלת התעשייה. הכינוס התקיים בצל מכתב הנזיפה שקיבלה טמירה ירדני, מבעלי טדי הפקות, מהנהלת ודירקטוריון קשת. ירדני ננזפה בעקבות ביקורת שמתחה על הזכיינית במסגרת כנס של איגוד המפיקים.

בכינוס השתתפו: יו"ר האיגון מוש דנון, אסף גיל , אפרת דרור, טמירה ירדני , צפריר קוחנובסקי, אודי סגל, נסים לוי , דנה כהן , שולה שפיגל, אורי דיקשטיין , יהלי גת, עמרי מרון יואב לשם ונפתלי גליקסברג ואחרים.

כצעד ראשון במאבקם החליטו המפיקים על הקמת קבוצות עבודה לטיפול וריכוז הנושאים השונים, את המסקנות יגישו הצוותים תוך שבוע אז יכונס כינוס דחוף נוסף. בהודעה שהוציא האיגוד נכתב: "התקבלה תמונה קודרת בנוגע לתקציבי ההפקה הנכפים על המפיק העצמאי על ידי גופי השידור ללא התחשבות בתנאי השוק המשתנים. הבעיה נוגעת לכלל הז'אנרים ולמפיקים בכל המעמדות". עוד נכתב בהודעה : "הדיעה הרווחת בקרב כל המפיקים היא כי אם לא ימצא פתרון לכל אחת מהבעיות, הפגיעה במפיק העצמאי בטווח הקרוב תהיה בלתי הפיכה, דבר שיגרור אחריו בהכרח פגיעה בתעשיית הטלוויזיה כולה. להשגת המטרה התחייבו כל המשתתפים אחד כלפי השני לסולידריות מלאה במאבק ככל שידרש להצלת המפיק וההפקה העצמאית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully