וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטבעת זו

אמילי גרינצווייג

12.7.2011 / 15:23

משרד יחסי הציבור חצב דה ויט הפיץ לתקשורת תמונות של נגה ניר נאמן מחתונת אחותה, ללא ידיעתה. חדשות 10: "אחותה של ניר נאמן לא קיבלה הטבות או הנחות"

משרד יחסי הציבור חצב דה ויט, המיח"צן אולם ארועים בצפון הארץ, הפיץ הבוקר לתקשורת קומוניקט שסיפר על חתונתה של יעל ניר, אחותה של כתבת הצרכנות של חדשות 10, נגה ניר נאמן. הקומוניקט התייחס בהרחבה לניר נאמן ואף צורפה אליו תמונות של השתיים.

בקומוניקט, שעל פי ניר נאמן נשלח לתקשורת ללא ידיעתה, נכתב: "האחיות לבית ניר: ג'ינג'ית ובלונדינית נפגשו בחגיגת אהבה מושקעת- יעל ניר...אחות של הג'ינג'ית הכי מפורסמת בערוץ 10, נגה ניר נאמן, שעבודתה הקשה מביאה אותה ליעדים אקזוטים בעולם, רק כדי לעזור לנו לבחור כראוי את החופשה הבאה- התחתנה עם בחיר ליבה! נגה ניר נאמן נראתה מעולה, היא רזתה מאד לאחרונה והפכה לג'ינג'ית הכי חמה בביצה התקשורתית".

בקומוניקט מובא גם ציטוט מפי יעל ניר, אחותה של כתבת חדשות 10: "הייתה לנו חתונה בדיוק כמו שרצינו- אינטימית, משפחתית ושמחה. האוכל היה מעולה והאווירה והמקום משגעים. תודה רבה לאנשי –white, שהצליחו להשאיר אצלנו זיכרונות מתוקים לתמיד", פירגנה יעל.


מחדשות 10 נמסר בתגובה: "מדובר היה באירוע פרטי של אחותה של נגה ניר נאמן ועל חשבונה המלא של האחות ללא שום הטבות והנחות. תמונותיה הפרטיות של נגה ניר נאמן הופצו בניגוד לבקשתה". ממשרד יחסי הציבור חצב דה ויט נמסר :"לא הייתה כוונה לפגוע. התקבל אישור מאחותה של ניר נאמן וככל הנראה היה קצר בתקשורת. אנו מכבדים את בקשתה של נגה ניר נאמן ונמנעים מלהפיץ את התמונות הללו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully