וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר הרשות השניה: "התוכן השיווקי אינו על סדר היום"

אמילי גרינצווייג

12.7.2011 / 17:13

דר' אילן אבישר עידכן את שר התקשורת כי טיוטת הדו"ח בנושאי התוכן השיווקי שפורסמה בתקשורת הנה מסמך פרטי, שאינו על דעת המועצה

"נושא הסדרת התוכן השיווקי אינו עומד על סדר יומה של המועצה בחודשים הקרובים" כך כתב היום ד"ר אילן אבישר יו"ר מועצת הרשות השנייה במכתב ללשכת שר התקשורת, משה כחלון. אבישר הגיב לפרסומים אודות טיוטת דו"ח בנושא שהוכנה על ידי חברת המועצה דליה זליקוביץ' המבקש להסדיר את התוכן השיווקי על ידי סימונו והפניית הכנסות ממנה להפקת סוגה עילית. במכתבו שב וטוען אבישר כי טיוטת הדו"ח בנושאי התוכן השיווקי שפורסמה בתקשורת הנה מסמך פרטי שכתבה זליקוביץ' שלא נכתב במסגרת תפקידיה במועצה וכי לא הוקמה וועדה לטיפול בנושא.

אבישר הוסיף והגיש "החוק והכללים בסוגיה זו הינם ברורים וידועים, ואנו נמשיך לפעול על פיהם" אבישר התייחס גם להתבטאויותיהם של חברי המועצה בתקשורת וכתב :"בכוונתי לשוב ולחדד בפני חברי המועצה את ההנחיות והמחויבויות החלות עליהם בעניין ראיונות לכלי התקשורת". אין זו ההתבטאות הראשונה של חברי מועצה כנגד הדו"ח, כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה גם יו"ר ועדת הטלוויזיה, יעקב שחם, מתנגד להכנסת תוכן שיווקי לשידורים.

"אי אפשר להמשיך בסיטואציה בה כמעט כל התכניות ספוגות בתוכן סמוי"

זליקוביץ' זעמה על הודעתו של אבישר. "המכתב שהוצאת איננו נכון!" כתבה זליקוביץ' במייל תשובה ליו"ר אבישר, "בספטמבר מינית אותי לכתיבת הדו"ח, ודיווחת על כך בישיבת מועצה. עבודת מחקר זו נעשתה על פי בקשתך, מינוי שהצהרת עליו בישיבת מועצה, וזהו חלק מתפקידי במועצה!". עוד כותבת זליקוביץ' כי הדוח לא הופץ לחברי המועצה לבקשתו של אבישר וכי למרות בקשותיה, טרם התקיים דיון בנושא.

"דיווח על הדו"ח הועבר על ידך ועל ידי בישיבת המועצה אתמול, ואמרת שנדון בו בועדה מקצועית מצומצמת. נכון שלא הוקמה ועדה מיוחדת על פי ההגדרה בחוק, אבל אתה הגדרת "ועדה מקצועית" (גם בישיבה האחרונה) ובמקום לטפל בנושא עצמו, ולהביאו לדיון במועצה, אתה מטפל בסמנטיקה של "דוח אישי". כאילו קמתי בבוקר והחלטתי לכתוב במשך כמה חודשים דוח מחקרי מקיף של מאות עמודים מיוזמתי".

עוד כותבת זליקוביץ' "ההתנהלות הזו, בה אתה מכחיש את התהליך שהיה, מאד לא במקום ובעיתי בלשון המעטה. ראוי להתיחס לכל הארגומנטים שהועלו, לקבל החלטות מיידיות, ולא להמשיך בסיטואציה בה כמעט כל התכניות ספוגות בתוכן סמוי והחוק לא נאכף כלשונו!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully