וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשרה בין רשות השידור ואגודת העיתונאים בנושא המכרזים

אמילי גרינצווייג

12.7.2011 / 17:37

הרשות תמשיך ותפרסם מכרזים לתפקידים שאויישו עד כה רק במינוי בפועל, אגודת העיתונאים תימנע מנקיטת הליכים משפטיים בנושא והמנהלים שהודחו יוכלו לשמור על דרגתם

אגודת העיתונאים בירושלים והנהלת רשות השידור הגיעו להסכמה בנוגע ליציאה למכרזים לתפקידי הניהול ברשות. על פי ההסכם, הרשות תמשיך ותפרסם מכרזים לתפקידים שאויישו עד כה רק במינוי בפועל, אך מנהלים המכהנים בתפקיד שיתמודדו במכרז על אותו התפקיד, ידרשו להפסיק את כהונתם עשרה ימים, לכל היותר, לפני מועד כינוסה של וועדת המכרזים. מנהלים שיחליטו שלא להתמודד במכרז, ימשיכו לכהן בתפקידם עד למינוי מחליף.

כן הוסכם בין הצדדים כי עובד שיסיים כהונה במינוי בפועל העולה על שלוש שנים יישאר בדרגה האחרונה בה שהה במינוי בפועל עד להחלטה בהסכמה הדדית של ועדת מעקב בהשתתפות יו"ר אגודת העיתונאים, נציג נוסף של האגודה, ומנכ"ל רשות השידור ונציג נוסף של הרשות תכריע.

בנוסף התחייבה האגודה שלא לנקוט בהליכים משפטיים בנוגע ליישום החלטת הועד המנהל שלא להאריך את המינויים בפועל. האגודה פנתה לפני כשלושה שבועות לבית הדין האיזורי בירושלים בדרישה להפסיק את תהליך ההדחה של המנהלים בפועל ברשות השידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully