וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברייק הזהב של גמר כוכב נולד נמכר ל"ויה ארקדיה" ב-300 אלף שקל

אופיר בר-זוהר

14.7.2011 / 11:30

החברה לעיצוב הבית תשקיע 200 אלף שקל נוספים בהפקת הסרטון, שישודר פעם אחת בלבד. המשרד שיפיק את הפרסומת הוא אדלר חומסקי

חברת עיצוב הבית ויה ארקדיה, רכשה את ברייק הזהב בגמר "כוכב נולד" תמורת 300 אלף שקל. החברה תשקיע 200 אלף שקל נוספים בהפקת הסרטון, אשר ישודר פעם אחת בלבד. בברייק הזהב משודרת פרסומת אחת, רגע לפני ההכרזה על הזוכה בעונה. משרד הפרסום שמפיק את הפרסומת הוא אדלר חומסקי, והיא תארך 42 שניות. הפרסומת תשודר בגמר שייערך ביום שבת ה-23/7, בשידור חי מחיפה.

מדובר במחיר סביר עבור פרסומת ברייק הזהב בגמר כוכב נולד, מאחר שפרסומות מקבילות נמכרו במחירים דומים. בעונה הקודמת של התוכנית, לפי פרסומים, שילמה חברת שופרסל כ-350 אלף שקל עבור הברייק, ובעונה שלפניה, שילם עבורו בנק דיסקונט כ-200 אלף שקל. חברת בזק שילמה בעבר יותר מ-50 אלף דולר עבור ברייק הזהב בגמר "האח הגדול", בעונה שבה נתנה החברה את החסות המרכזית לתוכנית. ויזה כאל שילמה סכום של כ-250 אלף שקל, עבור ברייק הזהב באחת העונות של "רוקדים עם כוכבים".



בחברת ויה ארקדיה אישרו את הדברים ואמרו כי "מדובר במהלך ראשון ומשמעותי בשרשרת מהלכים צפויים עבור ויה ארקדיה, שהחלה תהליך השקה מחודש, מאז שנרכשה על ידי קבוצת נגב".



מנכ"ל קבוצת נגב, אבי מוטולה, אמר כי "רכישת ברייק הזהב היא יריית הפתיחה לתהליך המיתוג המחודש של ויה ארקדיה כמותג פרימיום מוביל בתחומו. נמשיך להשקיע ולקדם אותו כיוקרתי בקרב קהלים שונים וניגע בזוויות שונות ומיוחדות. בכוונתנו להשקיע בויה ארקדיה במטרה לחזור ולהיות מותג עלית ומוביל בתחום עיצוב הבית בישראל". לשאלה מה הקשר בין תחרות "כוכב נולד" לעיצוב ענה מוטולה כי "התוכנית מגלה את הכוכב בתחום השירה. קבוצת נגב מאמינה שהמותג ויה ארקדיה יהפוך אותה למותג העולה של ישראל בתחום העיצוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully