וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליט בלהבות

אמילי גרינצווייג

14.7.2011 / 13:05

דובר משרד המשפטים זועם על פרסום ראיון עם המשנה לפרקליט המדינה שי ניצן הבוקר במעריב: "העיתון מתנהל עם נורמות וסטנדרטים נמוכים ביותר". במעריב דוחים על הסף את הטענות

חילוקי דעות בין דובר משרד המשפטים לבין העיתון מעריב בנוגע לראיון שערך כתב השטחים של מעריב, עמיחי אתאלי עם המשנה לפרקליט המדינה, עו"ד שי ניצן ופורסם הבוקר בשער העיתון.

דובר משרד המשפטים משה כהן הפיץ היום לכלי התקשורת מכתב חריף בו נטען כי עו"ד ניצן לא העניק ראיון לעיתון וכי הצגת הדברים באופן הזה הנה "מעוותת". עוד טען כהן כי השיחה, אותה קיים אתאלי עם ניצן הייתה לא לציטוט וכי נאמר למעריב, כמו לגופי תקשורת אחרים, כי ניצן אינו מתראיין: "התנהלות מעין זו, היא בגדר התנהגות בלתי ראויה הנוגדת את כללי האתיקה והפרקטיקה הנוהגת. צר לנו על האופן שבו בחר העיתונאי להתנהל ועל האופן שבו הדברים הוצגו בעיתון ואנו רואים את עיתון מעריב כמי שנושא באחריות להתנהלות בלתי מקצועית זו" נכתב בהודעה.

בשיחה עם וואלה! ברנז'ה אמר כהן: "מעריב מתנהל עם נורמות וסטנדרטים נמוכים ביותר בסיקור של העניין הזה. קשה להאמין שעיתון שהיה במשך שנים בשורה הראשונה של העיתונים התדרדר לשפל הזה שהם צריכים לגנוב ראיון בהונאה. זה ששי ניצן דיבר עם העיתונאי לא אומר שהדברים יצאו ויפורסמו. זאת שערורייה. כנראה שהמצוקה בעיתון עד כדי כך גדולה". עוד אמר כהן :" מבחינתי, לקרוא לזה ראיון זה כמעט כמו לקרוא למה שעשה השדר מנחם טוקר לבת של שי ניצן ראיון. זה בזוי באותה הרמה".

גורמים במעריב ביטלו את הטענות ומסרו כי בידי הכתב נמצא הקלטה של השיחה ולאורכה מתייחס עו"ד ניצן, במפורש, מספר פעמים, לעובדה שתוכן הדברים יכתב. ממעריב נמסר בתגובה: "מעריב דוחה על הסף את הטענות של דוברות משרד המשפטים וגאה בכתב עמיחי אתאלי על ההישג העיתונאי". עמיחי אתאלי מסר בתגובה: "מדי יום אני מקיים שיחות רקע ומשוחח שלא לציטוט עם גורמים רבים. מעולם לא הפרתי בקשה של אדם שביקש שלא אשתמש בתוכן השיחה בנינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully