וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל תאגיד מרדוק בבריטניה התפטרה

אמילי גרינצווייג

15.7.2011 / 17:27

רבקה ברוקס היתה עורכת "ניוז אוף דה וורלד" בתקופה בה קיים העיתון האזנות סתר: "הישארותי הפכה למוקד הדיון וזה מסיט את תשומת הלב מהניסיונות שלנו לתקן את הבעיות"

רבקה ברוקס, מנכ"ל תאגיד ניוז אינטרנשיונל, שבבעלותו של רופרט מרדוק, התפטרה מתפקידה. ברוקס שימשה כעורכת הצהובון "ניוז אוף דה וורלד", שנסגר בתחילת השבוע, בתקופה שבוצעו על ידי העיתון האזנות הסתר. בשבועיים האחרונים, מאז התפרסמה השערורייה, התגברו הלחצים עליה להתפטר. במקומה של ברוקס כמנכ"ל מונה טום מוקרידג', מנכ"ל סקיי איטליה.

"כמנכ"ל החברה, יש לי תחושה עמוקה של אחריות לאנשים בהם פגעתי ואני רוצה להדגיש עד כמה אני מצטערת על מה שאנו יודעים שארע", נכתב בהצהרת ההתפטרות של ברוקס. "האמנתי שהצעד הנכון והאחראי היה להוביל אותנו בזמן של המשבר. עם זאת הישארותי הפכה למוקד הדיון והדבר הזה מסיט את תשומת הלב מהניסיונות הכנים שלנו לתקן את הבעיות מהעבר". ג'ימס מרדוק, בנו של רופרט מרדוק, הודיע כי בסוף השבוע תפורסם בכל העיתונים הגדולים בבריטניה, התנצלות בפני האומה על שערוריית האזנות הסתר של "ניוז אוף דה וורלד".

בתוך כך, הודיע אמש (חמישי) ה-FBI על כוונתו לפתוח בחקירה בעקבות חשד כי הצהובון ניסה לצותת גם לטלפונים של קורבנות אסון התאומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully