וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפכה הצרפתית של HOT

אמילי גרינצווייג

17.7.2011 / 17:52

HOT תשדר בלעדית את ערוץ FRANCE 24 בשפה הצרפתית, זאת בנוסף לערוץ באנגלית של החברה המשודר כבר בפלטפורמה. אז מי צריך את CNN?

HOT תשדר בלעדית את ערוץ FRANCE 24 בשפה הצרפתית. הערוץ, המיוצג בישראל על ידי טלית תקשורת ישודר באפיק 143 ויהווה חלק מחבילת הבסיס. 24FRANCE הושק בדצמבר 2006 והוא משדר בשלוש שפות: צרפתית, אנגלית וערבית בכל העולם ל-165 מיליון בתי אב בעולם. מאז ההשקה העולמית, הערוץ זמין בישראל בשפה האנגלית.

פרנק מלול, מנהל אסטרטגיה, פיתוח וקשרי חוץ של קבוצת המדיה הצרפתית Audiovisuel Extérieur de la France שבבעלותה הערוץ, מסר: "הערוץ משודר היום בכל העולם ובגלל החשיבות הגיאופוליטית, ישראל היא מקום אסטרטגי וחשוב לשידורי FRANCE 24. אנו שמחים שכעת מנויי HOT ודוברי הצרפתית בישראל יכולים ליהנות מהערוץ ותוכניותיו 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע".

עומרי בץ, מנכ"ל חברת טלית תקשורת מסר: "טלית תקשורת גאה להשיק עם HOT, את אחד הערוצים הבינלאומיים המובילים בעולם, המשדר לאורך כל שעות היממה תכנים איכותיים, לנוחיותם של תושבי ישראל דוברי השפה הצרפתית". רון הרמלין, מנהל הערוצים ב-HOT מסר: " לאחר הצלחת ערוץ FRANCE 24 בשפה האנגלית שמחנו להיענות לפניות הרבות שהגיעו מצד דוברי הצרפתית בישראל להבאת הערוץ גם בשפה הצרפתית. HOT גאה להוביל גם בתחום המגוון ועושר הערוצים בשפות הזרות."

  • עוד באותו נושא:
  • HOT
  • france 24

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully