וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך הספורט של ynet עודד שלו עוזב

אמילי גרינצווייג

19.7.2011 / 15:15

במסגרת איחוד מערכות הספורט של ידיעות אחרונות ו-ynet עוברת מחלקת הספורט של האתר לבית ידיעות. ניקי לוי מונה למשנה לעורך המחלקה המאוחדת ויהיה אחראי על הזרוע האינטרנטית

עודד שלו, עורך ערוץ הספורט של ynet בחמש השנים האחרונות, עוזב את תפקידו. כחלק מאיחוד המערכות בין מחלקת הספורט של האתר והעיתון היומי תעבור מחלקת הספורט של האתר אל בית ידיעות.

ניקי לוי מונה למשנה לעורך המחלקה המאוחדת וישמש כאחראי על הזרוע האינטרנטית ושילובה בעיתון המודפס. מינוי נוסף במחלקת הספורט המאוחדת הוא של רועי גינת שמונה לסגן עורך מוסף הספורט של ידיעות אחרונות ויתמקד בתכני העיתון המודפס. גינת שימש בשנתיים האחרונות כראש דסק במערכת החדשות של עיתון וכעת ישמש כסגנו של עורך הספורט יוסי אהרוני.

גינת, 32, החל את דרכו העיתונאית במדור הספורט של העיתון, שם עבד במשך שבע שנים, לאחר מכן עבר למעריב שם עבד כחמש שנים במספר תפקידים ביניהם עורך, ראש דסק ורכז כתבים.

בתוך כך, כתב הספורט בצפון של ynet, עדי סרדס עוזב את האתר. סרדס, ששימש בתפקיד כחמש שנים יעזוב את התפקיד לבקשתו בסוף השבוע הקרוב. באוגוסט הוא צפוי להצטרף למשרד יחסי הציבור ויינר תקשורת.

מידיעות אחרונות לא התקבלה תגובה. את תגובתו של עודד שלו לא ניתן היה להשיג. רועי גינת ועדי סרדס סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully