וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא הולכים בלי קרב

אמילי גרינצווייג

21.7.2011 / 11:06

מגישי "ערב חדש" היוצאים, טלי ליפקין שחק ורונן ברגמן, דורשים מהחינוכית לקבל לידיהם את מסמכי המכרז שהביאו לבחירתם של מנחי התכנית החדשים

טלי ליפקין שחק ורונן ברגמן, מגישי תכנית האקטואליה "ערב חדש" בחינוכית, שהפסידו במכרז להגשת התכנית, דורשים לקבל לידיהם את מסמכי המכרז. החינוכית הודיעה אתמול (רביעי) על בחירתם של שלושה מנחים חדשים אראל סג"ל, שרה ב"ק ועידן קוולר, שיגישו את התכנית לצדו של דן מרגלית.

במכתב ששלחו השניים באמצעות עורך דינם, יוסי עבאדי, הם טוענים כי מחומר הנמצא בידיהם, "נראה כי בהחלטות ועדת המכרזים נפלו טעויות מהותיות" ועל כן הם דורשים את כלל המכרזים הקשורים בבחירה, בכללם מסמכים המתארים את אופן קביעת הפרמטרים לשקלול ציוני המכרז וכן מסמכים המפרטים, את מה שהם מכנים, שינוי הפרמטרים במהלך המכרז והסיבות לשינויים. ליפקין –שחק וברגמן מבקשים להעביר לידיהם גם פרוטוקולים והקלטות של ישיבות ועדת המכרז. עוד מבקשים השניים לקבל לידיהם את ההצהרות לניגוד עניינים של חברי הועדה, יועציה והמעורבים בהחלטה, חוות הדעת המשפטיות, המקצועיות והכלליות שנדונו וכן את ההצעות הזוכות במכרז. השניים מבקשים גם כי הטלוויזיה החינוכית תמנע הביצוע כל פעולה שתקדם את הליכי הזכייה וההתקשרות עם הזוכים במכרז עד להעברת המסמכים ומתן זמן לעיון בהם.

עו"ד אביגדור דנן, היועץ המשפטי של הטלוויזיה החינוכית מסר בתגובה: ?היום התקבלה פנייתם של המנחים לשעבר של התוכנית, ד?ר רונן ברגמן וטלי ליפקין שחק, באמצעות עורך דינם. הליך המכרז לבחירת המנחים לתוכנית נעשה על-פי כל הכללים והנהלים הנדרשים מביצוע הליך זה , כפי שנקבעו ע"י ועדת המכרזים ותוך התייעצות עם נציגי החשכ"ל ובשקיפות מלאה. הטלוויזיה החינוכית תשמח למסור לידי הפונים את כל המסמכים והחומרים הקשורים להליך והכל בהתאם לזכות הקיימת להם בתקנות חובת המכרזים וחוק חופש המידע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully