וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד תמי רוה מונתה ליו"ר חדשות 2

אמילי גרינצווייג

24.7.2011 / 16:34

רוה, בכירה לשעבר בפרקליטות המדינה ששימשה גם כחברה במליאת רשות השידור תחליף בתפקיד את יהודה לנקרי שמשך את מועמדותו לתפקיד

עו"ד תמי רוה מונתה ליו"ר דירקטוריון חברת החדשות של ערוץ 2. רוה, בכירה לשעבר בפרקליטות המדינה ששימשה גם כחברה במליאת רשות השידור וכיועצת משפטית בכירה במשרד עורכי הדין י'.רווה . בנוסף היא בתו של השר לשעבר והתובע במשפט אייכמן, גדעון האוזנר.

עד כה שימש בתפקיד יו"ר הדירקטוריון ד"ר יהודה לנקרי, שמשך את מועמדותו לתפקיד ואת חברותו בדירקטוריון במאי האחרון. על פי הערכות הסיבה לכך היתה תחושתו לפיה לא ימונה לכהונה נוספת כיו"ר דירקטוריון החברה.

רוה היא אחת מארבעה נציגי הציבור בדירקטוריון חדשות 2 שמונו לאחרונה לאחר שנבחרו על ידי וועדת הטלוויזיה המורחבת של הרשות השניה. לצידה נבחרו גם עו"ד רחל דון-יחיא, רו"ח אהוד רצאבי ועדי ברשדסקי.

בישיבת הדירקטוריון שהתנהלה היום הודתה רוה לחברים על הבחירה בה. היא התייחסה לתפקיד נציגי הציבור בדירקטוריון והדגישה את חשיבות השמירה על עצמאותה ומקצועיותה של חברת החדשות. רווה הדגישה את חובתה של החברה לקיים שידורי חדשות מדויקים, מהימנים ומאוזנים: "מבלי שישוקפו בהם עמדותיהם ודעותיהם הפרטיות של מנהלי החברה, עובדיה ובעל מניותיה". עוד הוסיפה: "חברת החדשות של ערוץ 2 היא בלי ספק מותג מצליח. אנחנו הדירקטורים כולם נעשה כל שביכולתנו כדי לגרום לה להיות המותג המנצח- ובלבד שיכיל בתוכו תמיד- גם את הלב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully