וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באמת שמצטער על המכתב?

אמילי גרינצווייג

25.7.2011 / 15:37

בניגוד למכתב שהופץ ברשת ב' ומודיע על איסור השמעת כותרות אישיות בפתח התכניות, מנהל קול ישראל מיקי מירו מכחיש את ההנחיה

מיקי מירו מכחיש את הפרסומים לפיהם הוא הורה למגישי תכניות האקטואליה ברשת ב' להימנע מהבעת דיעה בפתח תכניותיהם. בישיבת הוועד המנהל שהתקיימה אתמול (ראשון) אמר מירו: "מעולם לא נתתי הנחייה להפסקת הפובליציסטיקה בקול ישראל, או על איסור העברת ביקורת בתכניות".

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, עם היכנסו לתפקיד בשבוע שעבר ביקש מירו להנחות את מגישי תוכניות האקטואליה והתכניות האישיות של קול ישראל להפסיק לשדר אמירות פובליציסטית בפתח תכניתם. מכתב בנושא אף הופץ על ידי מנהל קול ישראל מוטי אמיר (ראו תמונה).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכתבו של מנהל רשת ב' מוטי אמיר כפי שהופץ לעורכי התכניות/מערכת וואלה!, צילום מסך

כעת, לאחר הסערה הציבורית שהתחוללה בעקבות הדברים והדרישות לבירור העניין, אמר מירו כי ההנחייה שניתנה היתה בכוונה לקיים שינוי צורני ברשת ב' על מנת להזיז את מיקום הפתיחים של המגישים, אלא שממילא מדובר בשינוי שרלוונטי רק ליומן הבוקר. מירו הדגיש בישיבה אמש כי לא נעשה שום שינוי בתוכן הפתיחים ולא ניתנה שום הוראה מה יאמר בהם.

יו"ר הרשות אמיר גילת אמר בישיבה כי כפי שנקבע מליאת הרשות תדון בקרוב בנושא הבעת דעות אישיות ברדיו, והדגיש כי "אין שום כוונת לסתימת פיות וכי השידור הציבורי חייב להיות פתוח למגוון הדעות בחברה הישראלית". כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, דיונים בנושא זה כבר התקיים במליאת הרשות, כאשר לפני כחודשיים תקפו חברי המליאה את שידורי האקטואליה ברשת ב' וערוץ 1 ובעיקר את מגישי הרדיו בטענה כי הם נוהגים להשמיע בתכניותיהם רק צד אחד. חברי המליאה דרשו לאסור על המגישים להביע עמדות בשידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully