נדחתה בקשת ערוץ 10 למחוק את תביעת משה בובליל

בובליל בעל השליטה בקלאב הוטל תובע ארבעה מיליון שקלים מהערוץ בגין לשון הרע, בטענה כי פרומו לתכנית "המקור" ששודר באוקטובר 2010 היה עמוס בהכפשות

אמילי גרינצווייג

נדחתה בקשת ערוץ 10 לסלק על הסף את תביעת לשון הרע של משה בובליל וקלאב הוטל נגד הערוץ ותוכנית "המקור".
על סך ארבעה מיליון שקלים. במרכז תביעתם של משה בובליל וקלאב הוטל, עומד פרומו לתכנית, ששודר בערוץ 10 וביו-טיוב, במסגרתו נאמר, בין היתר: "משה בובליל עשה מיליונים בהימורים, אבל האם את הכסף הגדול שלו הוא עשה על חשבון המדינה?".

הרקע לפרומו היה מענק אשר ניתן לקלאב הוטל על ידי מרכז ההשקעות. בתביעה שהוגשה בנובמבר האחרון לבית המשפט המחוזי בתל אביב, על ידי פרקליטיו של בובליל, עו"ד אלקס הרטמן, מיכל ליברמן ונועם זמיר, ופרקליטי חברות קלאב הוטל, עו"ד יורם מושקט ואוריין אשכול נטען: "מדובר בהאשמות חמורות, כמו גם בעריכה מניפולטיבית, מגמתית ופסולה". זמן קצר לאחר עליית הפרומו פנו בובליל וקלאב הוטל לערוץ בדרישה להסיר אותו ובמקביל הגישו תביעת לשון הרע נגד הערוץ, המנכ"ל יוסי ורשבסקי, חברת החדשות של ערוץ 10 והמנכ"ל ראודור בנזימן ועורכת "המקור", רותם שדות.

לאחר הגשת כתב התביעה, הוגשו על ידי ערוץ 10 והנתבעים האחרים כתב הגנה וכן בקשה לסילוק על הסף, במסגרתה נטען כי מדובר בתביעה אסטרטגית, על סכום מופרך, ושלפיכך יש למחוק את סעד הפיצויים המבוקש. עוד נטען, כי יש למחוק את תביעתן של חברות קבוצת קלאב הוטל, שכן שמן אינו נזכר כלל בפרומו. השופטת יהודית שבח, דחתה כאמור את הבקשה לסילוק התביעה על הסף וחייבה את ערוץ 10 לשלם לקלאב הוטל הוצאות משפט בסך 7,500 שקלים.

מחדשות 10 נמסר בתגובה :"את תגובותינו נמסור באופן מסודר בבית המשפט"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

בשליחת תגובה אני מסכים/הלתנאי שימוש
    לוגו - פיקוד העורףפיקוד העורף

    התרעות פיקוד העורף

      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully