וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולן אזולאי עושה קוצים

אמילי גרינצווייג

25.7.2011 / 16:59

השחקנים יעל איתן וגולן אזולאי ישתתפו בעונה השנייה של "מבצע קיפוד", שמתמקדת בשמירת הטבע ובעלי החיים בארץ, ומשודרת בערוץ לוגי

השחקנים יעל איתן וגולן אזולאי ישתתפו בעונה השנייה של "מבצע קיפוד", בערוץ לוגי המשודר ב-HOT. איתן, ששיחקה בסדרות "חטופים", "אולי הפעם", "גירושים נפלאים" ו"האי" תגלם את דמותה של טל, מדריכה ומטפלת ראשית במרכז להצלת צבי הים.

אזולאי, המוכר בעיקר מדמותו של סמל פרקש בסדרה "טירונות", שיחק ב"גירושים נפלאים", "בנות בראון" וכן בסדרות הנוער "דאוס" ו"השמינייה", יגלם את דמותו של עמוס, אביהם של בן ודנה נשלחים אל מחנה קיץ במרכז להצלת צבי ים, שם הם פוגשים את חבורת "מבצע קיפוד".

הסדרה "מבצע קיפוד" מתמקדת בשמירת הטבע ובעלי החיים בארץ. בעונה החדשה, מגיעים גיבורי הסדרה למרכז להצלת צבי ים במכמורת, במטרה לסייע בטיפול בצבי הים, שהוכרזו כמין מוגן בחוק. הצבים נמצאים בסכנת הכחדה תמידית בשל זיהום מי הים והחופים, הפיתוח המואץ לאורח החופים, צייד בלתי חוקי ועוד במסגרת העלילה מגלים הילדים כי מי הנחל מזוהמים על ידי גורם לא ידוע וכתוצאה מכך החיות, ובניהן צבי הים, והצמחייה בסביבה נפגעים והחבורה מחליטה לצאת למסע נוסף להצלתם. הסדרה, נעשתה בשיתוף פעולה עם רשות הטבע והגנים.

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully