וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוצרת הארץ?

אמילי גרינצווייג

26.7.2011 / 0:24

"THE VOICE" של רשת תופק על ידי חברת ההפקה קונסטנטין ישראל, חברה בינלאומית שנרשמה לאחרונה ברשם החברות כדי לפתוח סניף ישראלי. הרשות השניה תבדוק את הנושא

הרשות השנייה בודקת האם התכנית THE VOICE של רשת, המופקת על ידי חברת ההפקה קונסטנטין ישראל עומדת בדרישות להפקה ישראלית, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. קונסטנטין אנטרטיינמנט היא חברה הפקה בינלאומית שעל מנת להפיק את התכנית עבור זכיינית ערוץ 2, נרשמה בחודשים האחרונים ברשם החברות על מנת להקים סניף ישראלי. החברה הוקמה לפני כעשר שנים והיא חברה בת של חברת הסרטים קונסטנטין פילם הנחשבת לאחת המובילות בגרמניה.

על פי כללי הרשות השנייה, הפקה ישראלית הינה תוכנית שאינה שידורי חדשות אשר לפחות 75% מיוצריה, מבצעיה, מהצוות הטכני-הנדסי שנטל חלק בהפקתה ומצוות ההפקה שלה, הם תושבי ישראל המתגוררים בה דרך קבע.

מהרשות השניה נמסר בתגובה :"הנושא נמצא בבדיקה". מרשת נמסר בתגובה : "THE VOICE ישראל הינה הפקה ישראלית לכל דבר ועניין, וככזו היא עונה על כל כללי הרשות השנייה. כנהוג בפורמטים גדולים ויוקרתיים כמו 'THE VOICE', נהוג לשלב מן הסתם גם יועצים בינלאומיים, אך כאמור מדובר ביועצים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully