וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעודה משדרות, עכשיו הדוקו

אמילי גרינצווייג

26.7.2011 / 0:53

מ"גלגל המזל" ועד "האח הגדול", רוגל אלפר יגיש בערוץ 8 סדרה תיעודית, בת ארבעה פרקים, שתעסוק בפריים טיים של הטלוויזיה בישראל

מבקר הטלוויזיה לשעבר ומגיש "הינשופים", רוגל אלפר יגיש סדרה חדשה בערוץ 8 של HOT, שתעסוק בתולדות הפריים טיים של הטלוויזיה בישראל. לסדרה ארבעה פרקים שיתארו את השינויים החברתיים, הטכנולוגיים, הכלכליים והפוליטיים שעברה הטלוויזיה הישראלית במהלך 45 שנותיה. בין השאר תעסוק הסדרה בראשיתה של הטלוויזיה בישראל ובסיקור העוגנים של הפריים טיים בארץ, דאז וכיום, מבזקי החדשות ותוכניות האקטואליה.

אלפר יראיין את האנשים שיצרו ועיצבו את הטלוויזיה הישראלית, במטרה לבחון מדוע לוח השידורים רווי במבזקי חדשות וכיצד הפכו המהדורות ל"מדורת השבט" הישראלית. בנוסף יבחן אלפר את התפתחות תוכניות האירוח, השעשועונים ותוכניות הריאליטי החל מתוכניות אקטואליה דוגמת "המעגל" של דן שילון ועד לתוכניות בידור וריאליטי דוגמת "הישרדות" ו"האח הגדול". כמו כן, ידון אלפר בעתיד הפריים טיים הטלוויזיוני בעידן בו ניתן לצפות בכל התכנים דרך האינטרנט והממירים המאפשרים צפייה נדחית.

הסדרה תעסוק גם בשאלת מקום ז'אנר הדרמה והסיטקום בעיצוב השיח ותקיים דיון בנוגע הטלנובלות בישראל והפיכתן לתוכנית היומית מצליחות בשעות הפוסט-פריים בערוצי הנישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully