וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא וינברגר מונה למנכ"ל ושותף בזרמון-גולדמן

26.7.2011 / 12:08

מייסדי המשרד, הדר גולדמן ואילון זרמון, ישמשו מעתה כיושבי ראש משותפים של המשרד ויעסקו בפיתוח העסקי של החברה

גיא וינברגר מונה למנכ"ל ושותף במשרד הפרסום זרמון-גולדמן DDB. מייסדי המשרד, הדר גולדמן ואילון זרמון, ישמשו מעתה כיושבי ראש משותפים של המשרד ויעסקו בפיתוח העסקי של החברה.

וינברגר, 40, החל את דרכו בזרמון גולדמן לפני כעשור, כפלאנר במשרד. בין 2005 ל-2007 כיהן כפלאנר בכיר במקאן אריקסון, וב-2008 חזר לזרמון גולדמן כסמנכ"ל אסטרטגיה במשרד. לפני כשלוש שנים, מונה וינברגר כמשנה למנכ"ל. בתקופה זו זכה המשרד בתקציבים דוגמת: Persil, BIG BOX ו- PHILIPS ונבחר על ידי סוכנות הפרסום DDB כנציגה הרשמי בישראל. וינברגר הוביל גם את מהלך Basic is beautiful עבור FOX שהיה בין המהלכים הבודדים שזכו גם בתחרות האפקטיביות (האפ"י) וגם בתחרות הקריאייטיב – קקטוס הזהב. המשרד זכה בשישה פרסי אפקטיביות השיווק והפרסום של איגוד השיווק הישראלי (האפ"י) ובארבעה פרסי קקטוס.

לוינברגר תואר ראשון במנהל עסקים, תואר שני במדעי התרבות מטעם אוניברסיטת תל אביב וכן כתב עבודת דוקטורט בפילוסופיה מטעם אוניברסיטת בוסטון ארה"ב. וינברגר כיהן אשתקד גם בחבר השופטים של ה- EUROBEST – אליפות אירופה מבית Cannes Lions בפרסום ומכהן בחמש השנים האחרונות בחבר השופטים של תחרות האפ"י, למדידת אפקטיביות השיווק והפרסום של איגוד השיווק הישראלי והמי"ל.

גיא וינברגר מסר: "אוביל את המשרד ליצירת הערך המוסף הגדול ביותר שניתן עבור לקוחותיו: ליצירת קמפיינים חכמים, פרסום בולט, הפורץ לתוך החיים ומייצר שיחה. כל זה, לצד הטמעת הכלים הארגוניים המתקדמים ביותר משותפינו לדרך ב- DDB סוכנות הפרסום הגדולה בעולם. אנו עומדים בפתחה של דרך חדשה ומאתגרת. דרך שתחייב אותנו להתבגר, לגייס עצמנו ולשעוט בנחישות לעבר השגת מטרותינו".

הדר גולדמן, מסר: "מינויו של גיא משלים את תהליך הרה-ארגון במשרד, שבמסגרתו עברנו לעבוד בשיטת האשכולות הרוחביים, ומסמן עבורנו תקופה חדשה במשרד. זרמון גולדמן חוגג השנה 13 ולפניו עוד שנים רבות של פרסום שמדברים עליו. כיו"ר משותף של החברה אילון זרמון ואנוכי נוביל את המשרד לעבר עידן שבו יתאפיין משרד הפרסום כקובע טרנדים, יצרן תוכן, סוכנות טאלנטים, וכמי שמקיים דיאלוג שוטף עם קהלי היעד שלו, ויוצר עבורם חוויות מרגשות שהן חלק מהחיים, ולא חלק מברייק הפרסומות. זרמון גולדמן נכנס לתקופה מרגשת ומסעירה, ואני משוכנע כי גיא הוא האיש הנכון במקום הנכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully