וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן + עוד כמה ערוצים

אמילי גרינצווייג

27.7.2011 / 19:47

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת החוק להרחבת מערך השידורים הדיגיטלים (ה-DTT). החינוכית, ערוץ 9, ערוץ 24 ועוד ערוצים יתווספו לשירות

הצעת החוק להרחיב את מספר הערוצים שישדרו במערך שידורי הטלוויזיה הדיגיטלית (ה-DTT, עידן פלוס) אושרה בקריאה ראשונה במליאת הכנסת. החוק יועבר לדיונים בוועדת הכלכלה לקראת הגשה לקריאה שנייה ושלישית.

לפי ההצעה, יתווספו לחמשת הערוצים המשדרים כיום (1, 2, 10, ערוץ הכנסת וערוץ 33) גם ערוצים נושאיים ששר התקשורת קבע כי הם רשאים לממן את שידוריהם באמצעות פרסומות. מערך השידורים הדיגיטלי יורחב כך שיופצו באמצעותו שידורי טלוויזיה נוספים בהם שידורי הטלוויזיה החינוכית (ערוץ 23), בתנאי שהללו יכללו תכנים חינוכיים לימודיים בהיקף של 52% לפחות, ערוץ 9, ערוץ 24, ערוץ מורשת, שידורים בטכנולוגיית HD, שידורי רדיו וערוצים נוספים שעתידים לקום.

הרחבת המערך תתבצע על בסיס התשתית שהקימה והפעילה הרשות השנייה ושתכנן המהנדס הראשי של הרשות השנייה, ניסים טל. עם זאת, על פי ההצעה, הבעלות על המערך והפעלתו יועברו, החל מיום 1 בינואר 2014, מהרשות השנייה לגוף ממשלתי או ציבורי אחר, שאינו מפקח על שידורי טלוויזיה, כפי שיורו שר התקשורת והאוצר, באישור הממשלה.

שר התקשורת משה כחלון מסר: "המהלך ייתן מענה למאות אלפי משפחות שאין באפשרותן לשלם מאות שקלים בחודש עבור שידורי טלוויזיה רב-ערוציים, הצרכן יזכה לאלטרנטיבה של צפייה בשידורים ללא תשלום דמי מנוי חודשיים וישלם רק עבור ערוצים בהם הוא מבקש לצפות ולא ייאלץ לשלם עבור ערוצים שאינם נחוצים לו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully