וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דברו על המהפכה, אבל בלחש

אמילי גרינצווייג

31.7.2011 / 9:50

מנהל 88fm יובל גנור הנחה את שדרני התחנה להימנע מהבעת דעות פוליטיות בשידור. בועז כהן ובן רד ננזפו לאחר שהביעו תמיכה בשידור במחאה החברתית

בן רד ובועז כהן, שדרנים בתחנת הרדיו 88FM, ננזפו בעקבות הבעת עמדה בשידור. השניים הביעו תמיכה במהלך השבוע שעבר בתוכניותיהם, "נותן ברוק" ו"רוקר טוב" – במאבק החברתי המתרחש בתקופה האחרונה והדבר זכה לביקורת הן על ידי מנהלי קול ישראל שקיבלו גם תלונות ממאזינים בנושא. במקרה אחד השמיע בועז כהן את שירה של הזמרת טרייסי צ'פמן "talking about a revolution" ואמר "זה הזמן לשינוי, זמן למהפכה חברתית". לאחר התבטאויות שכאלה, ננזפו השניים על ידי מנהל התחנה, יובל גנור, ונאמר להם כי אין מקום להשמעת דעות אישיות בשידור.

במקביל גנור הנחה בשבוע שעבר את כלל שדרני ועורכי התחנה להימנע מהבעת דעות פוליטיות בשידור. גנור כתב לעובדים: "בימים האחרונים כולנו עדים למחאה החברתית והעיסוק התקשורתי בה. ההזדהות עם מצוקת של המוחים והמפגינים מובנת מאוד אך עלינו לזכור כי 88 אינה רשת אקטואליה וחדשות אלא תחנת מוזיקה. זה המנדט שניתן לה במסגרת רשותה השידור וזה מה שהמאזינים שלנו מצפים לשמוע. על כן שמרו על איפוק ואל תגלשו להבעת דעה בנושאים אקטואליים. עיסוקים אלו עלינו להשאיר לתחנות האקטואליה והחדשות".

בועז כהן אמר בתגובה: "נאסר עלינו להתבטא פוליטית. התבקשנו להתרכז במוזיקה, וכך אעשה. שירים טובים מדברים בעד עצמם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully