וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרגת? שילמת

אמילי גרינצווייג

31.7.2011 / 11:08

הרשות השניה תקנוס את הזכייניות על חריגה מזמני לוחות השידורים, זאת בעקבות חריגות חוזרות ונשנות, הכוללות את הארכת וקיצור מהדורות החדשות

חריגה של הזכייניות מזמני לוחות השידורים תחשב כהפרה החל מחודש אוקטובר, כך החליטה מועצת הרשות השנייה. המועצה קיימה ביום חמישי האחרון דיון בנושא אי העמידה של הזכיינים בלוחות הזמנים המאושרים של התכניות המשודרות, זאת בעקבות חריגות חוזרות ונשנות, הכוללות את הארכת וקיצור מהדורות החדשות. אחד המקרים הבולטים לכך לאחרונה, שהיווה את הזרז לדיון במועצה הוא סוגיית קיצור מהדורת החדשות של ערוץ 2 בתחילת החודש וביטולה של תחזית מזג האוויר, לטובת הקדמת שידור "מאסטרשף" של הזכיינית קשת. כן בתקופה האחרונה התקבלו תלונות של צופים רבים שנפגעים מהשינוים בלוחות ומאפשרויות ההקלטה של התוכניות השונות.

בהחלטתה ציינה המועצה את חשיבות העמידה בזמנים של לוחות השידורים, והחליטה כי למעט במקרים חריגים כורח המציאות בהם מהדורת החדשות נאלצת להמשיך ולשדר, חריגה מלוחות הזמנים תטופל כהפרה על ידי הנהלת הרשות.

לדברי יו"ר המועצה, ד"ר אילן אבישר: "המועצה בראשותי תקפיד על עמידה בזמנים ואי סטייה ממתווה השידורים המאושר מראש. כמו כן, נקפיד על עדכון תדיר, מדויק ושוטף של מדריך השידורים האלקטרוני (EPG) וזאת למען טובת ציבור הצופים המתכנן סדר יום של צפייה בתכניות המועדפות עליו בטלוויזיה. כמו כן, הדבר חשוב למען שמירה על תחרות הוגנת על תשומת ליבו של הצופה כחלק מתהליך הפרוגרמינג של התכניות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully