וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגדלים באוויר

אמילי גרינצווייג

1.8.2011 / 15:04

רשות השידור נערכת למכור את נכסי הנדל"ן לצורך מימון הרפורמה. בין הבניינים שעתידים להימכר: הבניינים ברחובות שערי צדק וירמיהו בירושלים ובניין אגף הגביה בחיפה

רשות השידור נערכת לממש את נכסי הנדל"ן לצורך מימון הרפורמה, זאת לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו החליט שלא לממנה מהעלאת תשלומי האגרה ומהלוואות. על פי התכנית המקורית היתה הרפורמה אמורה להיות ממומנת ממענק בסכום של 90 מליון שקלים ממשרד האוצר, מהלוואה בהיקף של 240 מליון שקלים ומהעלאת האגרה.

בימים האחרונים הזמינה הרשות הערכות שמאי לכל נכסי הנדל"ן שלה. זאת במטרה שההערכות יוכנו ויושלמו בשבועות הקרובים. הועד המנהל הקים לאחרונה צוות מיוחד בראשות דוד חיון, יו"ר ועדת הכספים, שירכז את הנושא מטעם מוסדות הרשות כן החליט הוועד למכור את נכסי הרשות בשערי צדק וברחוב ירמיהו בירושלים, כך גם יימכר נכס אגף הגביה בחיפה, הנמצא בבעלות הרשות. עוד הוחלט למכור את מתחם רוממה (כולל בניין חוטי ירושלים), המרכז כיום את רוב פעילות הרשות בירושלים, רק אם תוכח כדאיות כלכלית למהלך. כמו כן הוחלט, כי יושלם בהקדם ניהול המשא ומתן, עם המינהל לגבי הפיצוי שתקבל הרשות בגין פינוי מתחם הקריה בתל אביב.

על פי ההערכות של גורמים ברשות סך כל הנכסים של הרשות אינם מספיקים למימון הרפורמה, מה גם שתהליך המכירה שלהם עלול לקחת זמן רב. מרשות השידור טרם הגיבו לשאלת וואלה! בנושא. כמו כן לא התקבלה תשובה לשאלה, היכן יעבדו העובדים לאחר שנכסי הרשות ימכרו.

יו"ר רשות השידור ד"ר אמיר גילת מסר: "רשות השידור חייבת למצוא את הדרך להבראתה, תוך התבססות על העובדים שהם המשאב החשוב ביותר בארגון, ותוך מילוי המשימה לשמה היא קיימת-שידור!" עוד נמסר מהרשות כי "בימים הקרובים ינהל יו"ר רשות השידור דיונים לגבי אופן יישום הרפורמה, תוך הידברות ושתוף פעולה עם העובדים והאוצר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully