וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוני ברוש עוזב את RGE

אמילי גרינצווייג

1.8.2011 / 17:14

סמנכ"ל המסחר והפיתוח העסקי של חטיבת הניו מדיה בקבוצה הודיע על רצונו לעזוב: "היו לי ארבע שנים וחצי של למידה משמעותית ובלתי פוסקת"

מוני ברוש, סמנכ"ל המסחר והפיתוח העסקי של חטיבת הניו מדיה בקבוצת RGE, הודיע על רצונו לעזוב את הקבוצה. במסגרת תפקידו ניהל את כל מערך הפעילות המסחרית והעסקית של החטיבה בערוצים השונים הכוללים את ערוצי הספורט, הילדים וערוץ 8.

ברוש הצטרף לערוץ הספורט בשנת 2007 כמנהל המסחר והפיתוח העסקי של אתר ערוץ הספורט, ולאחר מכן מונה לנהל את מחלקת הניו מדיה של ערוץ הספורט. במסגרת התפקיד היה אחראי בין השאר את על אתר ערוץ הספורט, על הפעילות הסלולרית של הערוץ וערוצי האינטראקטיב.

את דרכו בעולם התקשורת החל כעיתונאי ספורט בעיתון חדשות, לאחר מכן מונה לעוזרו של מנכ"ל טלעד עוזי פלד, תפקיד אשר מילא במשך כשנה, ולאחריה שימש במשך 11 שנים כדובר וכמנהל יחסי הציבור של טלעד. במקביל לתפקידו, היה ברוש עורך אחראי על שידורי הספורט בזכיינית ובין היתר שימש כעורך משנה במגזין "הדקה ה-91", כעורך אחראי על שידורי המשחק המרכזי של ליגת העל, פינות ספורט ב"קפה טלעד" ועוד.

מוני ברוש מסר: "היו לי ארבע שנים וחצי של למידה משמעותית ובלתי פוסקת. אני מודה לאנשים המצוינים שעבדו לצידי לאורך השנים ומאחל להם שימשיכו לעשות עבודה טובה ומספקת. כעת הגיע הזמן להמשיך לדרך חדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully