וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתראות מזומנים, שלום אהבה

אמילי גרינצווייג

2.8.2011 / 1:06

תעריף שערורייתי, ויתור על תמלוגים ושימוש בסרטונים לצורך פרסומת ללא רשות. באיגוד הבימאים זועמים על סלקום ודורי מדיה מפיקות סדרת האינטרנט "אהבה ראשונה"

באיגוד הבמאים זועמים על חברת סלקום, בגלל השימוש שעושה החברה בסרטים שהוכנו במסגרת פרויקט האינטרנט התיעודי, "אהבה ראשונה" לסרטוני פרסומת לחברה. קמפיין עליית העונה השנייה של הפרויקט הושק בתחילת השבוע וסלקום דיווחה על השקעה של חמישה מיליון שקלים, זאת לאחר שהעונה הראשונה של הפרויקט, אותו מפיקה חברת דורי מדיה דרסט זכתה להצלחה רבה.

מאחורי הקלעים הרוחות גועשות. לוואלה! ברנז'ה נודע כי הבמאים שהשתתפו בפרויקט קיבלו תשלום של 1500 שקלים עבור יום צילום, בו מצולמים כשלושה סרטונים. מדובר בסכום נמוך ביותר ביחס לתעריפים המשולמים היום בתעשיה. כמו כן זכויות היוצרים לסרטים ניטלו מהבמאים ולא ניתנה התחייבות לתשלום תמלוגים. הקש ששבר את גב הגמל מבחינת איגוד הבמאים הוא פרסומת של סלקום ששודרה ביום ראשון בערוצים המסחריים המבוססת כולה על עריכה של הסרטים אותם ביימו במאי הפרויקט.

"הבעיה היא שאחרי שהם סיימו את העבודה, לקחו את החומרים והפכו אותם לפרסומת- אבל אף אחד לא שילם על זה" אמר רני בלייר, יו"ר איגוד הבמאים בשיחה עם וואלה! ברנז'ה, "זה משהו שאנחנו חייבים להגיב עליו, ובכוונתנו לבדוק ולחקור ולהגיב. דבר כזה לא יכול לקרות שוב, ועלינו להלחם על מנת שהסיפור לא ישנה".

מסלקום ומדורי מדיה דרסט נמסר: "העונה השניה של 'אהבה ראשונה' עלתה לאוויר בימים אלה וזוכה להצלחה מסחררת. את סרטי העונה השניה ביים אותו צוות במאים אשר אחראי גם לסרטי העונה הראשונה. מעבר לכך, איננו מתייחסים ליחסינו עם ספקינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully